Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2024

ΕΚΤΑΚΤΟ ΚΑΙ.... ΤΡΕΛΟ ...ΑΥΤΟΓΚΟΛ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΗΣ "ΕΜΠΟΡΟΠΑΝΗΓΥΡΗΣ ΑΙΓΙΝΙΟΥ" - ΑΣΤΟ ΒΡΕ ΚΟΜΠΑΤΣΙΑΡΗ ΓΙΑΤΙ.....

ΜΙΛΗΣΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η "ΚΟΥΤΣΗ ΜΑΡΙΑ" ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΣΤΟΝ....
Σε εκείνον που επί της ουσίας εκπροσωπεί όλους τους ΕΜΠΟΡΟΥΣ/ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΕΣ του ΝΟΜΟΥ ΠΙΕΡΙΑΣ....
Δεν έδωσε το λόγο να χαιρετήσει στον ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΠΙΕΡΙΑΣ γιατί;;;

Ας πω κι αυτό....
Ρε σεις, μπορεί να νομίζετε εκεί πως ο κόσμος κάτω, εμπρός σας είναι "αούα", όμως όχι.
Όλοι το κατάλαβαν.
ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΥ, ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΠΩΣ ΜΙΛΗΣΕ ΜΕΧΡΙ ΚΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ "ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ" ΕΚΕΙ, ΕΚΤΌΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΣΑΝ ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ, ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΕΣ ΚΛΠ ΚΛΠ ΤΟΥ ΗΛΙΑ ΧΑΤΖΗΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ....
Έλεος ρε φίλε....
Πώς το έκανες αυτό ρε φίλε ΧΡΗΣΤΟ ΚΟΜΠΑΤΣΙΑΡΗ και οικοδεσπότη του πανηγυριού;;;
ΕΓΩ ΞΕΡΩ...
ΕΣΥ ΚΟΣΜΕ ΥΠΟΨΙΑΖΕΣΑΙ;;;;

Αν ήμουν με μαγαζί εκεί στο ΑΙΓΙΝΙΟ, θα ψώνιζα πολύ γιαούρτι σήμερα το βράδυ....
Κι ύστερα θα ξέστηνα την παράγκα μου και θα την πήγαινα έξω απ' το ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΤΟΥ, να στήσω τσαντίρι διαμαρτυρίας γιατί μου την "έκανε" ο Δήμαρχος μου....

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ....

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος