Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2024

ΠΙΤΣΙΑ, ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΤΑΖΕΙΣ, ΠΟΥ ΤΟ ΤΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΤΑΖΕΙΣ, ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ...ΠΡΟΕΔΡΟ ΣΟΥ

ΡΕ ΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΙ "ΕΠΑΘΑ" ΕΝΟΨΕΙ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΠΙΕΡΙΑΣ....
Το να τάζει κάποιος εν μέσω εκλογών, δεν είναι και προτότυπο, έτσι;;;
Είναι όμως κάπως...
Ο διεκδικητής του πρωταθλήματος Επιμελητηρίου ο ΚΩΣΤΑΣ ΠΙΤΣΙΑΣ για να νικήσει τον ΝΥΝ ΠΡΟΕΔΡΟ, τι έταξε σε ΣΤΕΛΕΧΑΡΕΣ του ΧΑΤΖΗΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ;;;
Για να πάνε μαζί του;;;
Γιατί εκείνοι δε γούσταραν και συνεχίζουν με ΗΛΙΑ....
Του είπαν το μαγικό:
ΡΕ ΕΛΑΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΤΕ, ΓΙΑΤΙ Ο ΠΙΤΣΙΑΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ.....
Όπα.... είπα... Εδώ είμαστε....

Κι εμείς οι πόντιοι Κώστα μου λέμε: Ατς αν εν, καλωσόρισες!!!!

ΕΓΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗΝΕΣ ΓΡΑΦΩ ΕΔΩ: ΚΩΣΤΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ, ΧΡΥΣΟΣ, ΣΟΥΠΕΡ ΚΑΙ ΝΤΟΥΠΕΡ ΚΑΙ ΦΟΒΕΡΟΣ, ΌΜΩΣ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ;;;
Του είπα κι όλας.....
Κώστα μου, έχεις μια εταιρεία που είναι σαν αεροπλάνο σε απογείωση, μπορεί ο πιλότος την ώρα που η μούρη κοιτά ουρανό, να φύγει απ' την θέση του;;;

ΚΙ ΕΣΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΚΩΣΤΑ ΠΙΤΣΙΑ - ΟΧΙ ΔΗΜΗΤΡΗ, ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ.
Ενώ τώρα;;;
ΟΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΣΟΥ ΣΕ ΔΙΑΨΕΥΔΟΥΝ.
Έταξες σε στελεχάρες του ΗΛΙΑ για να τους πάρεις, πως αυτοί θα διοικήσουν, γιατί εσύ δε θα προλαβαίνεις;;;
ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΣΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΝ ΑΛΗΘΕΥΟΥΝ ΑΥΤΑ;;;
Εγώ βέβαια λέω πως είναι φήμες - εσύ τι λες;;;;

Όλα τα ανωτέρω τροφή για κουβέντα και προβληματισμούς.

ΥΓ: Τη φωτογραφία την δανείστηκα απ' τον Πέτρο του Kapanews!!!

Δημήτριος ΠΑΝ. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος