Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2024

Η ΣΗΜΑΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ / ΠΙΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΑΛΙΝ ΤΗΣ ΕΣΘΟΝΙΑΣ ΔΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΜΥΣΤΡΙΔΗ - ΕΥΓΕ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ, Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ

ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΣ ΧΡΗΣΤΟ ΜΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΝ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ - Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, ΚΑΙ ΚΑΛΗ ...ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΠΙΕΡΙΑ/ΕΛΛΑΔΑ
Ζει ανάμεσα  μας μια προσωπικότητα, που ξεφεύγει απ' τα στενά όρια της Πιερίας και δίνει παράδειγμα ζωής σε όλους μας, απανταχού του πλανήτη.
Είναι ο ΜΑΡΑΘΩΝΟΔΡΟΜΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΥΣΤΡΙΔΗΣ ο οποίος γυρίζει την γη και συμμετέχει ακούραστα σε ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥΣ ή ΗΜΙΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥΣ και αγώνες δρόμου και μαζικού αθλητισμού.....
Τώρα που βρέθηκε να κρατά την Ελληνική Σημαία;
Ορίστε:

>>
Ταλλίν Εσθονίας, Κυριακη 8 Σεπτεμβριου 2024 και μετά απο ακόμη έναν αγώνα 42.195 μέτρων.
Μοιράζομαι τη χαρά μου για τον τερματισμό στον 16ο Μαραθωνιο της ζωής μου και στέλνω τις ευχαριστιες δημόσια σε όλους όσοι στάθηκαν δίπλα μου. Ειδική αναφορά στους φίλους και φίλες που παρακολουθουσαν ζωντανά την πορεία μου. Πανω απ' ολα ευχαριστώ Τον Θεό που με αξίωσε να το ζησω και αυτο. Η επίπονη προετοιμασία που με ανάγκαζε να σηκώνομαι 4 το πρωί, μέσα στους καυσωνες του Καλοκαιριού για προπονήσεις, δίνει τη θέση της σε ξεκούραση.....και κρυες μπύρες. Ο τερματισμός στον Μαραθώνιο δεν έχει υποκατάστατα, δεν πληρώνεται και δεν περιγράφεται.
<<

ΜΠΡΑΒΟ ΧΡΗΣΤΟ.
Να κουβαλάς μαζί σου την ΠΙΕΡΙΑ ΠΑΝΤΟΥ....
Και τον σύλλογο δρομέων ΖΕΥΣ επίσης....
Καλά χιλιόμετρα....

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος