Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2024

ΠΑΤΕΡΑ ΤΙ ΟΜΑΔΑ ΕΙΣΑΙ;;;; ΑΠ' ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΙΜΑΙ ΠΙΕΡΙΚΟΣ, ΑΠ' ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ

ΕΠΕΙΔΗ Ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΩΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΞΑΓΩΓΙΜΟ, ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ ΕΒΓΑΛΕ Η ΠΙΕΡΙΑ ΜΑΣ...
Τέρμα το καλαμπούρι σε αυτόν τον τόπο.
Είμαστε όλοι στην ΠΙΕΡΙΑ με τον ΠΙΕΡΙΚΟ ΜΑΣ...
Γιατί;;;
Επειδή τελευταία όσοι με ρωτούν τι ομάδα είμαι και τους λέω ΠΙΕΡΙΚΟΣ συνεχίζοντας ρωτούν: Κι απ' τις μεγάλες;;;
Κι εγώ απαντώ....
Απ' τις μεγάλες είμαι ΠΙΕΡΙΚΟΣ....
Τι δεν καταλαβαίνεις;;;
Γιατί;
ΕΠΕΙΔΗ Ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΩΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΞΑΓΩΓΙΜΟ, ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ ΕΒΓΑΛΕ Η ΠΙΕΡΙΑ ΜΑΣ...
ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;
Απ' τις μεγάλες ομάδες είμαι ΠΙΕΡΙΚΑΡΑ...

ΥΓ: Τώρα στηρίζουμε ΠΙΕΡΙΚΟ και την ΚΥΡΙΑΚΗ είμαστε στο γήπεδο εντός με ΑΙΓΙΝΙΑΚΟ, για να ακολουθήσουμε τα βήματα προς την επιστροφή στη γειτονιά των μεγάλων.... Α' ΕΘΝΙΚΗ σου ερχόμαστε!!!
Στηρίζουμε τον ΘΑΝΑΣΗ/ΤΟΜ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ, γιατί ο άνθρωπος δεν είναι μόνος πλέον. ΕΧΕΙ ΚΙ ΕΜΑΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ....ΠΙΕΡΙΚΑΡΕΣ!
Σιγά σιγά θα γεμίσουμε το γήπεδο μας Θανάση αδερφέ.
Μη φοβάσαι. Ερχόμαστε ΣΟΥΠΕΡ για ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚ!!!

ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ.
 ΠΟΛΥΣ ΦΟΥΛΙΔΗΣ - ο μέγας και γίγας,
που κάποτε μου είπε ο ΜΙΜΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ, γι' αυτόν:
"ο ΠΟΛΥΣ  ήταν παιχταράς. Αν ερχόταν Αθήνα, θα ήταν σαν κι εμένα, τον Δομάζο, τον Αντωνιάδη, τον Λουκανίδη, τον Αντωνιάδη, τον Κελεσίδη...."
Το ίδιο μου είπε και ο ΤΑΚΗΣ ΛΟΥΚΑΝΙΔΗΣ,
που με τιμούσε με την φιλία του,
και για τον Πόλυ τον Φουλίδη και για τον ΠΙΕΡΙΚΟ ΜΟΥ.... 


Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Εκπαιδευτικός