Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2024

Ο ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗΣ ΜΟΥ ΕΚΜΥΣΤΗΡΕΥΤΗΚΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ (ΠΑΣΟΚ)

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ Ο............
Χαίρομαι κι είμαι υπερήφανος που ο Χρήστος Καραφουλίδης είναι φίλος μου.
Και....
Εκτός από φίλος, είναι εκείνος που εκτιμώ όσο κανέναν στα πολιτικά πράματα.
Κι όταν μιλώ για πολιτικά δεν εξαιρώ βέβαια και το ταλέντο του να ξέρει τα ΚΕΝΤΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑ της ΠΙΕΡΙΑΣ....
Κι ίσως καλύτερα της ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Ο Χρήστος μου είπε το όνομα του ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ απ' τα του ΠΑΣΟΚΟΣΥΡΙΖΑ κι εγώ δεν έχω κανέναν λόγο να τον αμφισβητήσω.....

ΥΓ: για τους νέους που δεν τον ξέρουν τον ΚΑΡΑΦΟΥΛΙΔΗ, ας πω πως τον έκανε ΝΟΜΑΡΧΗ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ο Ανδρέας Παπανδρέου στα δυνατά του ΠΑΣΟΚ κι ήταν ο νεαρότερος Νομάρχης όλων, αν δεν κάνω λάθος στην επικράτεια - Εμείς στην ΠΙΕΡΙΑ όλο τον αδειάζαμε....
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ...ΩΙΜΕ!
ΥΓ: και επειδή δε θέλω να σας κρατώ σε αγωνία, θα σας πω και το όνομα αυτού - είναι με ΝΤΟΥΜΟ, ίσως και με ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ, ή με ΑΜΟΙΡΙΔΗ παρέα..... Κρατήστε το καλύτερο όνομα ΠΑΣΟΚ στις παρέες αυτές.
ΥΓ: μπορεί να είναι και γυναίκα;;;;

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος