Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2024

"ΔΟΥΛΟΣ" ΤΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΑΙΩΝ ΡΕ ΣΥ ΦΟΥΚΑΡΑ ΠΙΕΡΙΕΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ...ΠΙΕΡΙΚΟΣ;;;;

ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ Ο "ΣΕΡΙΦΗΣ" ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΤΑΚΗΣ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΕ ΑΠ'  ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ "ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ" - ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ
Στη φωτογραφία ο αείμνηστος ΤΑΚΗΣ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ, λάτρης του ΠΙΕΡΙΚΟΥ μου και "στηριχτής" του ΘΑΝΑΣΗ, όπως τον έλεγε κι όχι Τομ, που δεν του άρεσε.....
Εσείς οι του ΠΑΟΚ, της ΑΕΚ, του ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ, του ΑΡΗ, του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ή άλλων ομάδων και είστε από ΚΑΤΕΡΙΝΗ ή ΠΙΕΡΙΑ, πώς σας πάει ρε να μην είστε πρώτα ΠΙΕΡΙΚΟΣ;;;
Τι είναι αυτό ρε;;;;

Είσαι ΠΑΟΚ απ' τις μεγάλες κι αφήνεις ένα όνομα μια ιστορία και ΠΙΕΡΙΚΟΣ απ' τις δικές μου ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ, να το κάνουν κάποια λαμόγια μικρό;;;
ΈΛΕΟΣ....

Η ομάδα του ΤΟΠΟΥ ΣΟΥ ΡΕ δέχεσαι να είναι μικρή και στην Γ' ΕΘΝΙΚΗ, γιατί εσύ είσαι ΠΑΟΚ, ΑΡΗΣ, ΑΕΚ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, ΗΡΑΚΛΗΣ, Ή ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ;;;

Απλά λυπάμαι....

ΕΓΩ ΑΠ' ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΙΜΑΙ ΠΙΕΡΙΚΟΣ - ΕΣΥ ΠΙΕΡΙΕΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ "ΔΟΥΛΟΣ" ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ....
Σε μένα δεν πιάνει αυτό.

"ΔΟΥΛΟΣ" ΤΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΑΙΩΝ ΡΕ ΣΥ ΦΟΥΚΑΡΑ ΠΙΕΡΙΕΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ...ΠΙΕΡΙΚΟΣ;;;;

ΥΓ: Στηρίζω τον αγώνα του προέδρου ΘΑΝΑΣΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, σαν όπως συνοδοιπόροι με τον ΤΑΚΗ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ κάναμε πάντα, που "ματώνει" φέτος με εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, για έναν τόπο ΠΑΟΚΤΣΙΔΩΝ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ, ΑΕΚΤΣΙΔΩΝ.....
Ματώνει οικονομικά, ψυχολογικά, ηθικά και προσφέρει για μία ομάδα του ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ και λίγων, γιατί θέλει να ξανακάνει τον ΠΙΕΡΙΚΟ μου ΜΕΓΑΛΟ!!!!

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Εκπαιδευτικός