Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2024

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ...ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΚΑΪΛΑΣ/ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΤΟΥΜΟΣ: "ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΕΦΤΑ - ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΠΑΡΕΛΑΒΑ ...ΧΑΟΣ"

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ "ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΕΦΤΑ" - ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ "ΝΑ ΠΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΔΗΜΑΡΧΕ, ΔΕ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ".
Τουλάχιστον τον Κούκο, δεν τον ακούσαμε να λέει ποτέ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΕΦΤΑ - μας είχε στην ...υπόσχεση του ναι, θα γίνει, περίμενε τη σειρά σου ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ - ΥΠΗΡΧΕ ΕΛΠΙΔΑ...
ΚΙ ΕΣΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΣΑΝ ΕΚΕΙΝΟΝ ΚΑΙ "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙ ΕΛΠΙΔΑ"...
Ο Κατερινιώτης διάλεξε Δήμαρχο.
Διάλεξε έναν ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ εκατομμυριούχο "Τράμπ της Πιερίας" να τον διοικήσει, για να ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ...
Όμως...
Το σύνδρομο της παιδικής μας ηλικίας της μαμάς και του μπαμπά "ΔΕΝ ΕΧΩ, ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ" διακατέχει τις συμπεριφορές μας κι όταν μεγαλώνουμε... Το σύνδρομο του μεταπολέμου που μεγαλώσαμε εγώ κι εσύ, του "δεν έχω λεφτά" ή αλλιώς το "Βασιλάκης Καΐλας ...μουντ" δε σου πάει!
Αυτό όμως στις ιδιωτικές επιχειρήσεις σου Δήμαρχε σου έβγαινε. Έκανες επιτυχίες, λεφτά.
ΕΔΩ ΟΜΩΣ;;;;
Δίχως λεφτά δεν γίνεται τίποτα.
ΤΙ;;;
ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΛΕΦΤΑ;
ΠΑΡΕΛΑΒΕΣ ΧΑΟΣ;

Ας πρόσεχες.
Αν δεν κατάλαβες έγινες Δήμαρχος γιατί εμείς ΡΙΞΑΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ, για να μας κάνεις ΕΣΥ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΟΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ....
Δεν υπάρχει για σένα το "δεν έχω λεφτά".

ΔΕ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ - ΝΑ ΠΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΟΔΟ ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΕΝΟ ΤΟΠΙΟ ΠΟΛΕΜΟΥ...
Σκέψου πως η γούρνα που έπεσε η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ κάπου πριν το 2018 κι έσπασε τα μούτρα της 88 χρόνων, και καταμαύρισε πρόσωπο, χέρια, πόδια είναι ακόμα εκεί.... Επί ΧΙΟΝΙΔΗ έπεσε. Πέρασε ο ΚΟΥΚΟΣ κι αυτή εκεί και τώρα εσύ ΚΙ Η ΓΟΥΡΝΑ ΑΚΟΜΑ ΕΚΕΙ....

Λοιπόν τελείωνε.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ "ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΕΦΤΑ" - ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ "ΝΑ ΠΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΔΗΜΑΡΧΕ, ΔΕ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ".
ΕΣΥ θέλησες να γίνεις Δήμαρχος.
Ας καθόσουν στα εκατομμύρια και τις επιχειρήσεις σου φίλε ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΟΥΜΟ.

ΥΓ: Εννοείται πως οι χαρακτηρισμοί προς το πρόσωπο του Δημάρχου μας (Βασιλάκης Καΐλας ή Τράμπ) είναι σε πλαίσια απολύτου πολιτικής κριτικής και αγάπης στο πρόσωπο του, από έναν προβληματισμένο Δημότη Κατερίνης του Κέντρου. Θέλουμε Δήμαρχο ευαίσθητο (Βασίλης Καΐλας) ή σκληρό κι εφευρετικό (Τράμπ). Θέλουμε τον ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΟΥΜΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΠΙΤΥΧΙΩΝ, ΣΑΝ ΟΠΩΣ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ... Όμως περιμένουμε να τον βρούμε....

Δημήτρης Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος