Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2024

Να ΕΙΣΑΙ ρε φίλε ΠΑΟΚ, Άρης, ΑΕΚ ή Ολυμπιακός - Όμως ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ μας; Εκεί, εκεί, στη Β' ΕΘΝΙΚΗ;;;

ΟΜΩΣ Ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΜΑΣ;;; ΕΚΕΙ, ΕΚΕΙ ΣΤΗ Β' ΕΘΝΙΚΗ;;; ΦΤΑΝΕΙ ...ΠΙΑ!!!
ΤΟΜ ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Κι αυτά τα παιδιά;;;
Τι θα γίνει με αυτά τα παιδιά;;;
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΜΟΥ;

Εγώ απλά σας λέω, πως αυτό που κάνετε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ...

Να και το πώς σας το δικαιολογώ.

Αν είσαι ΠΑΟΚ ή ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ή ΑΕΚ ή ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ή ΑΡΗΣ ή ότι άλλο, δεν είσαι ΠΙΕΡΙΚΟΣ.
Κι είσαι κι απ' την ΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Ποια είναι η ομάδα της Κατερίνης;;;
Ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ.
Ποιες είναι οι ομάδες της ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ; ΠΑΟΚ - ΑΡΗΣ - ΗΡΑΚΛΗΣ κλπ.
ΑΘΗΝΑΣ; ΑΕΚ, ΠΑΟ, ΟΣΦΠ κλπ

Έχεις δει ΑΘΗΝΑΙΟ ή ΣΑΛΟΝΙΚΙΟ να είναι ΠΙΕΡΙΚΟΣ;;;;
Έχεις δει ΚΑΤΕΡΙΝΙΩΤΗ να είναι ΠΑΟΚ, ΑΕΚ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, ΠΑΟ;;; ΧΑΜΟΣ ΣΤΟ ΙΣΩΜΑ...

Άρα;;;

ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΡΟΪΔΑ;;;

ΣΥΣΤΗΜΑ, ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΛΕΞΗ;

ΆΡΑ;;;

Σας παίζει το σύστημα φίλοι μου ΠΑΟΚΤΣΙΔΕΣ, ΑΕΚΤΣΙΔΕΣ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ, ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΙ, ΑΡΕΙΑΝΟΙ, ΗΡΑΚΛΕΙΔΕΙΣ της ΠΙΕΡΙΑΣ/ΚΑΤΕΡΙΝΗ.

Μόνο Πιερικός απ' τις ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ, απλά γιατί είμαι από ΚΑΤΕΡΙΝΗ, είμαι από ΠΙΕΡΙΑ κι όχι από Θεσσαλονίκη ή Αθήνα....

ΥΓ: Υπάρχει ένας άνθρωπος στον ΠΙΕΡΙΚΟ ΜΟΥ, που σήμερα μετά χρόνια "ματώνει" οικονομικά, δίχως να έχει μεγαλύτερο κίνητρο, απ' το ότι η σύζυγος του είναι ΕΚ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ - μιλώ για τον Πρόεδρο, τον ΘΑΝΑΣΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ τον "ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ"... Που η καλή του, είναι ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙ...
Μετά χρόνια, κάποιος πληρώνει για τον Πιερικό και το μόνο που ζητά από εμάς, είναι ΕΜΑΣ, στο γήπεδο!!! Δίπλα του.
ΦΙΛΕ ΘΑΝΑΣΗ, ΔΕ ΘΑ Σ' ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΗ ΣΟΥ ΤΗΝ "ΤΡΕΛΑ" ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ....ΜΟΝΑΞΙΑ ΚΑΙ ...ΡΙΞΙΜΟ!!!
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ - ΠΙΕΡΙΚΟΣ ΣΤΗΝ Α' ΕΘΝΙΚΗ, ΜΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΝ ΤΟΜ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ.

Άντε ρε Πιερικάραααααααααααααααα

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Εκπαιδευτικός