Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2024

ΚΩΣΤΑ ΠΙΤΣΙΑ "ΜΑΖΕΨΕ" ΤΑ ...ΜΑΝΤΡΟΣΚΥΛΑ ΓΥΡΩ ΣΟΥ - ΠΟΝΑΝΕ ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΜΟΥ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΣΕ ...ΞΕΦΤΙΛΙΖΟΥΝ

ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΕΦΤΟΥΝ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ;;; ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΟ;;;;
Ξέρεις κάτι φίλε ΚΩΣΤΑ ΠΙΤΣΙΑ;;;
Δεν πάτε καλά.
Εσύ κι οι συν ...εσού!
Τα μαντρόσκυλα γύρω σου.
Που...
Επειδή δε γουστάρουν αληθείες μου την πέφτουν.
Δημόσια.
ΕΣΥ ΜΟΝΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΓΡΑΜΜΗ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ - Ή ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΙΣΩ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ...ΜΠΟΡΕΙΣ;;;

ΥΓ: Σταματώ εδώ - αν θες να δεις πώς μου την έπεσαν, πάνε στον φίλο σου και φίλο μου, να σου πει. Ο φίλος μας, θέλει να σε στηρίξω - εμένα όμως κάτι δε μου πάει καλά με την περίπτωση σου. Δεν ξέρω τι. Όμως σαν το μάθω θα το πω δημόσια!!! Αν δεν πάρεις θέση, θα πει πως δεν μπορείς να τους "μαζέψεις". Άρα;;;
Μήπως είσαι μπροστινός παρέας;;; 
ΣΤΑΜΑΤΩ ΕΔΩ....

Δημήτριος Παν. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Εκπαιδευτικός