Πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου θέτει σε εφαρμογή η διοίκηση του ομίλου Μ. Κυριακού για τον ΑΝΤ1 TV μετά τη «βουτιά» των τηλεοπτικών διαφημιστικών δαπανών στην ελληνική αγορά που έφθασε το 25% στο α' εξάμηνο του 2009.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το πρόγραμμα θα διαρκέσει έως τις αρχές του Σεπτεμβρίου και περιλαμβάνει κίνητρα για κάθε ενδιαφερόμενο από τους 580 και πλέον εργαζόμενους στον τηλεοπτικό σταθμό ανάλογα με τα χρόνια προϋπηρεσίας και τα υπόλοιπα στοιχεία του προφίλ του.
Η διοίκηση του ομίλου προβλέπει διατήρηση των τηλεοπτικών διαφημιστικών δαπανών στην Ελλάδα στα νέα χαμηλά επίπεδα ή και επιδείνωση των μεγεθών.
Η εταιρεία τους τελευταίους δέκα μήνες εφαρμόζει στρατηγική περικοπών προσαρμοζόμενη στη νέα πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί στην αγορά των μέσων μαζικής ενημέρωσης και αφού εξαντλήθηκε κάθε άλλο περιθώριο, όπως αναφέρει, προέβη στην έναρξη προγράμματος εθελουσίας εξόδου.