Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΩΣΤΑ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΥ
ΔΗΛΩΣΗ ΚΩΣΤΑ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΥ
ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΝΟΜΟΥ ΠΙΕΡΙΑΣ
Αγίας Λαύρας 16- Κατερίνη
ΤΗΛ.2351022495 2351039829
ΚΑΤΕΡΙΝΗ
Κατερίνη 14 Σεπτεμβρίου 2009

Αγαπητοί μου συμπολίτες,
Τις τελευταίες ημέρες δέχομαι έναν πόλεμο λάσπης που έχει ως μοναδικό στόχο να πλήξει την υποψηφιότητά μου. Οι εμπνευστές αυτής της απίστευτης προσωπικής επίθεσης είναι γνωστοί σε μένα αλλά και σε σας. Είναι οι πολιτικοί του «χθες» που επιστράτευσαν κάθε μέσο, υπερβαίνοντας τα όρια και επιχειρούν μ’αυτό τον τρόπο να επιβιώσουν πολιτικά.
Η απέλπιδα προσπάθειά τους, έπεσε στο κενό.
Δεν θα τους ακολουθήσω. Έχω μάθει να δίνω καθαρούς και τίμιους αγώνες. Είμαι περήφανος γι’αυτό. Αυτός είναι ο δρόμος μου. Δύσκολος, σκληρός αλλά εγώ αυτόν το δρόμο έχω μάθει να «ακολουθώ».
Το κόμμα το οποίο υπηρετώ με συνέπεια όλα αυτά τα χρόνια και ο πρόεδρος της Ν.Δ. Κώστας Καραμανλής, για ακόμη μια φορά μου δείχνουν την εμπιστοσύνη τους.
Έχω ήδη αποδεχθεί την επίσημη πρόταση της υποψηφιότητάς μου από τη Ν.Δ. με δήλωσή μου στο Πρωτοδικείο Κατερίνης.
Από την πρώτη μέρα της προκήρυξης των εκλογών, ξεκίνησα τον αγώνα μου για την νικηφόρα πορεία της Ν.Δ. και βεβαίως για την επανεκλογή μου.
Αισθάνομαι τέλος την ανάγκη, να ευχαριστήσω όλους εσάς, που δείχνετε έμπρακτα την υποστήριξή σας και την αγάπη σας στο πρόσωπό μου.

Κώστας Κουκοδήμος