Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

ΕΠΙΣΤΟΛΗ - ΑΠΑΝΤΗΣΗ Προς τον Διευθυντή Ειδήσεων Mega Channel κ. Παναγιωτόπουλο

Κατερίνη 14 Σεπτεμβρίου 2009

Με έκπληξη παρακολουθήσαμε το έκτακτο δελτίο του τηλεοπτικού σταθμού Mega σήμερα Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου, στο οποίο έγινε αναφορά τόσο στο πρόσωπό μου όσο και στο ενδεχόμενο μη υποψηφιότητάς μου στο Ν.Πιερίας.


Οι πληροφορίες που διοχετεύθηκαν από το δελτίο σας είναι ανυπόστατες και αβάσιμες.


Έχω ήδη κληθεί και έχω παραλάβει το φάκελο της δήλωσης υποψηφιότητάς μου από το κόμμα της Ν.Δ. την οποία και αποδέχθηκα με δήλωσή μου στο Πρωτοδικείο Κατερίνης.


Θεωρώ πως στο πλαίσιο όσων υπαγορεύει η δημοσιογραφική δεοντολογία, οφείλετε να επανορθώσετε άμεσα στο δελτίο ειδήσεων του σταθμού σας, την πληροφορία που μεταδώσατε.


Σημειώνω ότι η δημοσιογράφος του σταθμού σας Μαρία Σπυράκη, επικοινώνησε νωρίς το πρωί μαζί μου και της μετέφερα όλα τα παραπάνω, προς αποφυγή παρεξηγήσεων.
Με εκτίμηση


Κώστας Κουκοδήμος