Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2009

Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΛΑΟΣ



























Θέλω να διαβεβαιώσω τους φίλους, συνεργάτες, ψηφοφόρους και παλιούς και νέους συναγωνιστές που με σέβονται, υπολογίζουν τη γνώμη μου και με εκτιμούν, ότι η απόφασή μου να είμαι υποψήφιος βουλευτής της Α΄. Αθηνών με τον Λαικό Ορθόδοξο Συναγερμό υπαγορεύτηκε από καθαρά ηθικούς, πολιτικούς και συναισθηματικούς λόγους.

Έγινε ύστερα από μακρά διαβούλευση, χωρίς εκατέρωθεν "διαπραγματεύσεις", με τον παλιό φίλο, πρόεδρο Γιώργο Καρατζαφέρη, πρώτο βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας στη Β΄. Αθηνών, συνάδελφο δημοσιογράφο και πολιτικό που εκδιώχτηκε από το κόμμα της μεγάλης Φιλελεύθερής μας παράταξης τη δεκαετία του ΄90 για πολύ "συζητήσιμους" λόγους.

Το κόμμα που υπηρέτησα πιστά και αγωνιστικά επί 7 χρόνια με την ψήφο των Αθηναίων ως εκλεγμένος Πρώτος Νομαρχιακός Σύμβουλος, Βουλευτής Α΄. Αθηνών και πρώην βουλευτής, δεν με εκφράζει πολιτικά, έτσι όπως εξελίχθηκε, με την ανάμιξη κορυφαίων στελεχών σε σκάνδαλα, με την αθέτηση προεκλογικών υποσχέσεων και δεσμεύσεων και με την υιοθέτηση αναξιοκρατικών μεθόδων στην εσωκομματική, κοινοβουλευτική και πολιτική διαδικασία.

Δεν έδειξε την παραραμικρή επιθυμία να με κρατήσει κοντά του, δέχτηκε τη προσφορά συνεργασίας μου επί 1,5 χρόνο κοντά στην κομματική μας βάση, μετά τις εκλογές του 2007 χωρίς ποτέ να την αναγνωρίσει, απαξίωσε να απαντήσει στις επανειλημμένες εκκλήσεις μου για "ξεκαθάρισμα" των ψηφοδελτίων , αγνόησε τις δημόσια εκφρασμένες απόψεις μου για την φθίνουσα κατάσταση που σήμερα ακόμη και ο πρωθυπουργός αποδέχεται και απέφυγε να μου γνωστοποιήσει τον οποιονδήποτε σχεδιασμό για τις επερχόμενες εκλογές θεωρώντας με "δεδομένο".

Ο Λαικός Ορθόδοξος Συναγερμός του Γιώργου Καρατζαφέρη με κάλεσε κοντά του, με αγκάλιασε από το πρώτο λεπτό και με έκανε να αισθανθώ ότι απέκτησα και πάλι πολιτική στέγη, με μια πολιτική πλατφόρμα που όπως όλοι γνωρίζουμε, καθόλου δεν απέχει από την ιδεολογική πλατφόρμα της Φιλελεύθερης Παράταξης. Αντιθέτως, σε θέματα Εθνικής Πολιτικής, Ασφάλειας του Πολίτη, Διεθνούς Υπεράσπισης των Ελληνικών Θέσεων, Προστασίας της Κοινωνίας μας, Εργασίας και Ασφάλισης , Οικονομικής Πολιτικής ξεπερνά κατά πολύ την απόδοση των κυβερνήσεων της Νέας Δημοκρατίας και έρχεται πιο κοντά στον πολίτη.

Είμαι ήσυχος με τη συνείδησή μου, την πολιτική μου ηθική και τις κοινωνικές μου υποχρεώσεις αλλά και έτοιμος να προσπαθήσω να προσφέρω στον πολίτη -κυρίως της Αθήνας - αυτά που μπορώ και τα οποία ουδέποτε αξιοποιήθηκαν, συνειδητά ή ασυνείδητα, από το κόμμα και τις κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας.

Σε άλλο κόμμα εντάχθηκα από το 1974, σε άλλο κόμμα "μπήκα" το 2002 και από άλλο κόμμα έφυγα το 2009.

Δημήτρης Κωνσταντάρας