Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2009

Ένας ακόμη πρώην βουλευτής τη ΝΔ προσχώρησε στον ΛΑΟΣ

Μετά από συνάντησή του με τον πρόεδρο του κόμματος, ο πρώην βουλευτής Τρικάλων της ΝΔ, κ. Κωνσταντίνος Πατέρας, δήλωσε ότι προσχωρεί στο κόμμα του κ. Καρατζαφέρη.

«Είμαι πολύ περήφανος που έχω την τιμή και τη χαρά να είμαι σε ένα θαυμάσιο κόμμα. Σε ένα κόμμα που έχει αρχές, αξίες και ιδανικά, και έχω την αίσθηση πως είναι εθνική επιταγή πλέον όλα τα στελέχη που αγαπούν την πατρίδα, τη θρησκεία και την οικογένεια να παλέψουν με τον Λαϊκό Ορθόδοξο Συναγερμό, ο οποίος θα είναι ο ρυθμιστής των πολιτικών πραγμάτων, μετά από την 4η Οκτωβρίου», ήταν η δήλωση του κ. Πατέρα, παρουσία του κ. Κaρατζαφέρη.

Από την πλευρά του, ο πρόπεδρος του ΛΑΟΣ δήλωσε ότι «ο κ. Πατέρας είναι από τις μεγάλες πολιτικές προσωπικότητες της παράταξης στον Θεσσαλικό κάμπο, πολιτεύεται στα Τρίκαλα και είμαι σίγουρος , ότι η συστράτευση μαζί μας , δημιουργεί μια νέα δυναμική, μια νέα δυναμική που μπορεί να οραματιστεί πολύ καλύτερες ημέρες για τον τόπο».

Επίσης, ανακοινώθηκε από το ΛΑΟΣ ότι τα καθήκοντα του εκπροσώπου του κόμματος, για την προεκλογική περίοδο, αναλαμβάνει ο κ. Αλέξης Μανθεάκης.