Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2009

"Διαφημιστικοί φόβοι δημιουργίας των Ελληνικών τηλεοπτικών διαφημίσεων".- ΑΠΟ ΣΑΚΗ ΓΚΟΥΝΑ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ



Ομιλητής στο παγκόσμιο συνέδριο "New Horizons in Industry, Business and Education (NHIBE 2009)" = "Νέοι Ορίζοντες στην Βιομηχανία, Επιχειρηματικότητα και στην Εκπαίδευση" όπου διεξήχθη στην Σαντορίνη ήταν ο Γκούνας Θανάσης παρουσιάζοντας δική του επιστημονική μελέτη-έρευνα με θέμα "Διαφημιστικοί φόβοι δημιουργίας των Ελληνικών τηλεοπτικών διαφημίσεων". Στο συνέδριο παραβρέθηκαν επιχειρηματίες και καθηγητές αναγνωρισμένων πανεπιστημίων απο όλο τον κόσμο και η παρουσία του συμπολίτη μας καθηγητή-εργ.συν. ΤΕΙ και Οικονομολόγου Γκούνα Θανάση σχολιάστηκε ως επιτυχής και μελλοντικά υποσχόμενη μια και ήταν και ο βενιαμίν του συνεδρίου.


Να σημειωθεί συγχρόνως ότι εδω και τέσσερις μήνες κυκλοφορεί η δεύτερη επιστημονική επιμέλεια του βιβλίου "ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝOMIKH" του συμπολίτη μας Γκούνα Θανάση το οποίο και θα διδαχθεί σε πολλές οικονομικές σχολές τις χώρας και αξιοσημείωτο είναι ότι είναι δημιουργία του Αμερικανού Νομπελίστα Οικονομικών Paul Krugman και ο συμπολίτης μας ανέλαβε την επιστημονική του επιμέλεια Πανελληνίως.