Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ

                                         του δημήτρη παν κεραηλίδη
  • Γιατί ρε φίλε δε μου λες γιατί με …λες ΜΠΟΥΦΟ ΒΑΛΣΑΜΩΜΕΝΟ;;;
  • Τι είναι αυτά που λες;;;
  • Εγώ είμαι αετός και μάλιστα …ΣΤΑΥΡΑΕΤΟΣ ΜΟΝΑΧΟΣ…
  • Όχι σταυραετός μονάχους μονάχους! Χο χο χο
  • Είμαι σκέτα ΣΤΑΥΡΑΕΤΟΣ.
  • Και ξέρεις γιατί; Επειδή γεννήθηκα στη σκιά του Ολύμπου και αναπνέω αέρα Ολύμπου!
  • Άρα δεν είμαι βαλσαμωμένος μπούφος.
  • ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΕΙΣΕ…
  • ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΔΙΟΔΙΑ;
  • ΜΕ ΑΝΕΡΓΙΑ;
  • ΜΕ ΠΕΔΙΟ ΒΟΛΗΣ ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ;
  • ΜΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΝΕΟ ΠΑΛΙΟ;
  • ΜΕ ΤΟΥΡΙΣΜΟ;
  • ΜΕ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ;
  • ΜΕ… ΜΕ… ΜΕ…
  • Άντε ρε ΜΕ …ΈΠΡΗΞΕΣ! ΟΥΦ
  • Έ ναι ρε είμαι ΜΠΟΥΦΟΣ ΒΑΛΣΑΜΩΜΕΝΟΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΚΑΝΩ ΤΟΣΟ ΜΠΟΡΩ…
  • ΤΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΡΕ ΜΠΑΡΜΠΑ… ΤΑΚΗ!
  • Όμως θα ξεβαλσαμωθώ κάποτε και θα ξαναγίνω ΣΤΑΥΡΑΕΤΟΣ ΜΟΝΑΧΟΣ!
  • ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΕΡΙΝΙΩΤΕΣ – ΠΙΕΡΙΕΙΣ ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ …ΣΤΑΥΡΑΕΤΟΙ!
  • Άσχετο: ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΡΕ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ!
  • ΑΕΡΑΑΑΑΑΑ