Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2009

Έλεος!!! Όχι άλλα sms.Του Δημήτρη Κωνσταντάρα www.konstandaras.gr

Τις τελευταίες 4-5 μέρες, κάθε φορά που ακούμε, η γυναίκα μου κι εγώ, τον ιδιαίτερο, χαρακτηριστικό ήχο για τα εισερχόμενο sms στα κινητά μας, κοιταζόμαστε χαμογελώντας και …ρίχνουμε κλήρο ποιος θα διαβάσει το δικό του πρώτος.
Ξέρουμε ποιος μας το στέλνει το sms. Η τουλάχιστον, για ποιανού λογαριασμό.
«Που μιλάει σήμερα η Dora;» ρωτάω τη γυναίκα μου.
«Την πάτησες» μου απαντάει. «Ο Αντωνάκης είναι».
Και γελάμε.
Πριν από 20 μέρες, όταν ακόμα άνοιγα τα μηνύματα για να τα τσεκάρω διαπίστωσα ότι τα «κανονικά» sms άρχισαν να …υποχωρούν, μπροστά στον καταιγισμό των…προεκλογικών. Κα-ται-γι-σμός.
Τη μια φορά με …περίμενε στην ομιλία της η Ντόρα, την άλλη δεν…κρατιόταν να με δει από κοντά ο Σαμαράς, μέχρι ο Ψωμιάδης με κάλεσε στην ομιλία του στο Βελλίδειο.
Ενδιαμέσως, όλοι οι «κολαούζοι» υποστηρικτές των «δυο» που μας γνωστοποιούσαν ποιον στηρίζουν και μας καλούσαν να «πάμε κοντά τους».
Τα απρόσωπα αυτά sms, , δεν λάμβαναν φυσικά υπ΄ όψη τους ότι τόσο εγώ όσο και η γυναίκα μου αλλά και ο αρκετά εκτεταμένος περίγυρός μας, δεν αποτελούσαμε πλέον εκλογική «πελατεία» των υποψηφίων της Νέας Δημοκρατίας .
Στις τελευταίες εκλογές είχαμε ψηφίσει ΛΑ.Ο.Σ. .Κι εγώ ήμουν υποψήφιος βουλευτής.
Μπορεί να μην «βγήκα» αλλά ήρθα πρώτος επιλαχών στην Α΄. Αθηνών.
Αλλά τα απρόσωπα sms, τα στέλνουν, έναντι αμοιβής φαντάζομαι, κάποιες εταιρείες που αναλαμβάνουν να προσφέρουν αυτές τις υπηρεσίες στους υποψηφίους . Για να «κλείσουν» τις συμφωνίες, εγγυώνται συγκεκριμένο αριθμό sms. Χρησιμοποιούν ανέλεγκτους «καταλόγους» που ένας Θεός μόνο ξέρει πως τους απέκτησαν ( μπορεί να υπάρχει και κάποιο ποινικό αδίκημα στην όλη ιστορία). Και φυσικά, ούτε σε θέση είναι να τσεκάρουν σε ποιον στέλνουν το μήνυμα, ούτε και θέλουν.
Πολυβολούν κι όποιον πάρει ο Χάρος.
Έτσι λοιπόν, μου ζητάει τη βοήθειά μου, της οικογένειάς μου και όλων των φίλων μου η Ντόρα που ( η ίδια, το «περιβάλλον» της, δεν ξέρω) έκανε ό,τι μπορούσε για να με «καταστρέψει» εκλογικά το 2007 όταν, άγνωστον γιατί, με μπλοκάρισε θανατερά.
Το ίδιο κάνει ο Αντώνης Σαμαράς. Ο οποίος, μόλις ανέλαβε Υπουργός, φρόντισε να με διώξει ΑΜΕΣΩΣ από μια θέση υπο-συμβούλου που μου είχε προσφέρει από την «καλή του την καρδιά» ο Μιχάλης Λιάπης τότε που δεν χτυπούσε καν το τηλέφωνό μου.
Και οι δυο τους, μαζί με πολλούς άλλους, του Αβραμόπουλου συμπεριλαμβανομένου, ήταν που με είχαν οδηγήσει ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ εκτός Νέας Δημοκρατίας. Και με όσα έκαναν και –κυρίως- με όσα ΔΕΝ έκαναν.
Τα απρόσωπα sms όμως είχαν πάρει την εκδίκησή τους.
Με είχαν αναγορεύσει ΚΑΙ ΠΑΛΙ σε «σημαντικό» στέλεχος, τη βοήθεια του οποίου ζητούσαν όλοι.
Θα μπορούσα να μιλήσω για την «Εκδίκηση της Γυφτιάς».

Περιορίζομαι να παρακαλέσω « Έλεος!!!. Όχι άλλα sms».