Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

ΠΕΣΕ ΠΙΤΤΑ ΝΑ ΣΕ ΦΑΩ.....

Νέες ισορροπίες στην κατανομή της διαφημιστικής πίτας στην τηλεόραση ανέδειξε η τηλεοπτική σεζόν 2009-2010, ανατρέποντας τα δεδομένα μετά από πολλά χρόνια.
Όπως αναφέρει σε σχετικό δημοσίευμα η Ναυτεμπορική, με βάση τα στοιχεία της Media Services για το διάστημα από το Σεπτέμβριο 2009 έως και τον Απρίλιο του 2010, στην κορυφαία θέση με την υψηλότερη διαφημιστική δαπάνη και το υψηλότερο μερίδιο, παρέμεινε το Mega, ο κερδισμένος ωστόσο της τηλεοπτικής σεζόν -κατά την οποία σημειώθηκε συρρίκνωση της πίτας- είναι ο Ant1.
Η διαφημιστική δαπάνη στην τηλεόραση συρρικνώθηκε κατά 15%, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα (δηλαδή Σεπτέμβριος 2008 - Απρίλιος 2009). Το συνολικό ποσό της δαπάνης στη μικρή οθόνη για τη φετινή σεζόν διαμορφώθηκε στα 512,41 εκατ. ευρώ, έναντι 600,57 εκατ. ευρώ πέρυσι, με το Mega να αποσπά το 31,76%.
Στη δεύτερη θέση με μεγάλη διαφορά βρίσκεται ο Antenna με 23,15%, ενώ ακολουθεί το Star με 15,54%, ο Alpha με 15,09%, η ΝΕΤ με 2,51%, η ΕΤ1 με 1,01%, το TV Μακεδονία με 0,24% και τέλος η ΕΤ3 με 0,06%. Ε