Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

ΖΗΤΗΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ …ΑΝΘΡΩΠΟ! Και μου είπε πως εκεί στην Πιερία σε κάποιο …ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΟ έχει ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!!!

ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ
με τον δημήτριο κεραηλίδη
• Δεν ξέρω ρε συ Λού εσύ πως βλέπεις τα πράγματα τέτοιες ημέρες, εγώ όμως νοιώθω …κάπως!
• Τέτοιες γιορτινές μέρες νοιώθω πως υπάρχουν κι άλλοι, που τα αυτονόητα για αυτούς είναι …δυσνόητα!
• Υπάρχουν κάποιοι που πεινούν, που διψούν, που κρυώνουν!
• ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΟΥΝ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΛΛΑ…
• Στην Πιερία μου εδώ και μερικά χρόνια Λού μου δραστηριοποιείται ένα σωματείο που κάνει δουλειά…
• Κάνει δουλειά σε έναν κομμάτι της κοινωνίας μου, εκεί που εμείς οι υπόλοιποι και το κράτος κάνουμε κενό…
• ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ…
• Τόσο μα τόσο απλά στηρίζει ανθρώπους, θέλεις να τους πεις πονεμένους, θέλεις να τους πεις άτυχους, θέλεις να τους πεις κουρασμένους, έ ναι αυτό το σωματείο…
• Στηρίζει ανθρώπους και το λένε… ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΟ!!!
• Να ρε συ Λού τι αλίευσα από τη ημερολόγιο που εξέδωσαν ενόψει 2010!
• Όλη η αλήθεια σε 209 λέξεις! Διαβάστε το και πείτε, το τηρώ για καλά Χριστούγεννα!
• Άς γίνουμε καλοί άνθρωποι…
Ζήτησα…
Ζήτησα από τον Θεό να μου διώξει τον πόνο. Και ο Θεός είπε «όχι». «Δεν θα πρέπει εγώ να τον διώξω αλλά εσύ να απαλλαγείς απ΄ αυτόν».
 Ζήτησα από τον Θεό να κάνει το μου καλά. Και ο Θεός είπε «όχι». «το πνεύμα του είναι καλά, το σώμα του είναι απλά προσωρινό».
Ζήτησα από τον Θεό να μου χαρίσει υπομονή. Και ο Θεός είπε «όχι». «η υπομονή είναι παράγωγο των δοκιμασιών. Δεν χαρίζεται, κερδίζεται».
Ζήτησα από το Θεό να μου δώσει ευτυχία. Και ο Θεός είπε «όχι». «εγώ σου δίνω ευλογίες, η ευτυχία είναι στο χέρι σου».
Ζήτησα από τον Θεό να μου πάρει τον πόνο. Και ο Θεός είπε «όχι». «ο πόνος σε απομακρύνει από τις εγκόσμιες μέριμνες και σε φέρνει σε μένα».
Ζήτησα από τον Θεό να κάνει το πνεύμα μου να ωριμάσει. Και ο Θεός είπε «όχι». «πρέπει να ωριμάσεις μόνος σου, αλλά εγώ θα σε κλαδέψω για να καρποφορήσεις».
Ζήτησα από το Θεό όλα εκείνα τα πράγματα που θα μπορούσα να απολαύσω στη ζωή. Και ο Θεός είπε «όχι». «θα σου δώσω ζωή ώστε να απολαύσεις όλα τα πράγματα».
Ζήτησα από τον Θεό να με βοηθήσει να αγαπήσω τους άλλους, όσο αγαπάει κι Αυτός εμένα.
ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΠΕ…
«Μάλιστα. Τελικά μπήκες στο νόημα»
Το ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΟ…
• Σύλλογος Οικογενειών Φίλων και Οικείων Εξαρτημένων Ατόμων
• Το ΗΛΙΟΤΡΟΠΙΟ
• Έτος ίδρυσης 2005 – τηλέφωνο 6948757145.
• ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ …ΖΩΗ!
• …ΣΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΜΑΣ
• ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΟΥΓΕΝΝΑ!!!
• Χαίρεται…
• Και το πάρτι συνεχίζεται!
• Άσχετο: γκρεμίστε ρε γαϊδούρια τα διόδια!
• Άσχετο: σκοτώστε ρε βόδια το πεδίο βολής Λιτόχωρου που σκοτώνει τον Όλυμπο μου!
• ΑΕΡΑΑΑΑ