Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ - ΕΓΡΑΦΕ ΤΟΤΕ Ο ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ ΑΛΛΑ...

ΝΑ ΤΙ ΕΓΡΑΦΕ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ ΣΤΙΣ 23-7-2009

* ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ!


* ΕΙΜΑΙ ...ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ ΚΙ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ Ο ΛΑΜΑΡΙΝΑΣ ΚΙ Ο ΚΩΣΤΑΣ Ο ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ ΚΙ ΘΑΝΟΣ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΚΙ Ο ΘΕΜΗΣ Ο ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ ΚΙ Η ΜΑΙΡΗ Η ΚΟΜΜΩΤΡΙΑ ΚΑΙ Η ΛΙΖΑ Η ΕΜΠΟΡΟΣ ΚΙ ΤΖΟΥΛΗ Η ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΚΙ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΙ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ...


* Δεν πειράζει εμείς τους ψηφίσαμε και θα πληρώσουμε...


* ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΑ ΜΑΛΓΑΡΑ, ΣΤΟ ΑΙΓΙΝΙΟ, ΣΤΗΝ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ, ΣΤΑ ΠΛΑΓΙΑ...


* Κι έχω ξαναγράψει ότι για να πιεις καφέ στο πάρκο από την Πλατεία στον Φώτη τον Τσικαδέρη, κοροΐδο Κατερινιώτη, σε λίγο θα πληρώνεις διόδια!


* Και λίγο μετά για να πας από το καθιστικό σου, στην κρεβατοκάμαρα για να μ@Μ!σei$ την γυναίκα σου θα πληρώνεις και πάλι διόδια...


* ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ;


* ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΤΡΟΧΟΣ ΘΑ ...μ@Μσei ΚΙ Ο ΦΤΩΧΟΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ...ΚΑΠΟΤΕ!!!


* Όσο για σας τους πολιτικούς μου θα ήθελα να βρεθεί κάποτε το φάρμακο που θα μετατρέπει τους ...ΝΑΝΟΥΣ, σε ανθρώπους ΠΡΩΤΟ ΜΠΟΪ, το εύχομαι να γίνει κάποτε!


* Μέσα από την ψυχή μου!!!


* ΑΕΡΑΑΑΑ