Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Τηλεοπτική καμπάνια, συσχετίζει τον οργασμό με την εκλογική διαδικασία

Τα χρόνια που «σαρώνει» η πολιτική αδιαφορία στην Ελλάδα και η αποχή από την εκλογική διαδικασία να φτάνει σε τεράστια ποσοστά που ξεπέρασαν σε πολλές περιοχές το 50%.. είδαν στην Ισπανία και φρόντισαν εγκαίρως να «διαφημίσουν τις εκλογές με ένα πρωτότυπο τηλεοπτικό σποτ.

Η τηλεοπτική καμπάνια, συσχετίζει τον οργασμό με την εκλογική διαδικασία, την κάλπη, το ψηφοδέλτιο (όταν μπαίνει στην σχισμή της κάλπης) και τον οργασμό.
Ίσος να μην απέχει πολύ από την πραγματικότητα, εάν σκεφτούμε, τα πρόσφατα αποτελέσματα της κάλπης των αυτό διοικητικών εκλογών, που φέρανε τα πάνω κάτω στην τοπική αυτοδιοίκηση.
Ξεχωριστή ηδονή των πολιτών που είδαν «παραδοσιακά κάστρα» να γκρεμίζονται.. και ως μεσογειακός λαός οι Ισπανοί έλαβαν τον μήνυμα.. που τους έστελνε η Ελλάδα..
Το εν λόγο βίντεο το ετοίμασε η Νεολαία του Σοσιαλιστικού Κόμματος της ΚΑΤΑαλονίας και αναφέρεται στις περιφερειακές εκλογές που διεξάγονται στις 28 Νοεμβρίου.
Η γυναίκα πηγαίνει για να ψηφίσει και εμφανίζεται όλο και πιο ενθουσιασμένη. Το βίντεο καταλήγει με τη φράση «η ηδονή του να ψηφίζεις».
Τόσο οι Σοσιαλιστές αλλά και κόμματα της αντιπολίτευσης κατέκριναν το περιεχόμενο του βίντεο χαρακτηρίζοντας το αναξιοπρεπές για τις γυναίκες.
Για «παραπλανητική διαφήμιση» έκανε λόγο η Μπιμπιάνα Άιντο, υπουργός Ισότητας από τους κόμμα των Σοσιαλιστών.
Αντίθετα ο ηγέτης του κόμματος ήταν καταρχήν θετικός λέγοντας ότι αν στείλει κόσμο στις κάλπες είναι καλό. Ωστόσο, δεν έδειξε να γνωρίζει ότι το βίντεο ετοιμάστηκε από τη νεολαίο του κόμματός του.



Πηγή: http://www.youtube.com/watch?v=pDGXMsmjYcE&feature=player_embedded#!