Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Η Βόρεια Πιερία ζεί την μιζέρια της .

Αγαπητοί συμπολίτες μου ανάρτησα στο Λευτεριά ένα άρθρο προς τον Δήμο Πύδνας - Κολινδρού με πολύ σοβαρές δημοσιογραφικές ερωτήσεις στα θέματα των διοδίων, της τουριστικής προβολής, των υποδομών και έργων που έχει ανάγκη ο τόπος μας. Η απάντηση που πήραμε απο το ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ γραφείο τύπου του Δήμου, είναι δεν ασχολούμαστε με γραφικούς και με κουτσομπολιά, ασχολούμαστε μόνο με τα σοβαρότατα προβλήματα του Δήμου Πύδνας - Κολινδρού. Και λέω ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ γιατί γνωρίζω πολύ καλά ότι κανένας συνάδελφός μου δεν κατέχει την συγκεκριμένη θέση, άλλωστε είναι και απορία δική σας.Και αν κάποιος κατέχει την θέση τούτη γιατί δεν υπογράφει με το όνομά του. ΚΑΤΙ ΜΥΡΙΖΕΙ. Είμαι γνώστης και ξέρω πολύ καλά τι παίζει.Αυτή ήταν η απάντηση που πήραμε. Και ρωτώ; ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΑΣ ΤΑ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ;
Αγαπητοί συμπολίτες μου και μόνο που ασχολούνται με τον γραφικό όπως με αποκαλούν τους ΚΑΙΕΙ Ο ΓΡΑΦΙΚΟΣ. Ξέρετε γιατί δεν έδωσαν απάντηση στις δημοσιογραφικές μου ερωτήσεις; ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΗ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ. ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΑ ΑΒΓΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΣΧΑΛΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟ. Ο γραφικός όμως δεν πρόκειται σε καμμία περίπτωση να παίζει το παιχνίδι τους με το να τους απαντά. Αρχίζει σε λίγο καιρό η δημοσιογραφική έρευνα των προβλημάτων του τόπου, κάντε λίγο υπομονή συμπολίτες μου και θα δείτε με φωτογραφίες. θα διαβάσετε προβλήματα και να δούμε τότε τι ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ. Έχουν χάσει την ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΓΡΑΦΙΚΟ. Δεν γνωρίζουν ότι ο γραφικός είναι σκληρό καρύδι, με 25χρονη καριέρα στην δημοσιογραφία, με 17 βραβεία στην πλάτη, βραβευμένος 2 φορές ως επίτιμος Δημότης για το δημοσιογραφικό έργο που έχει επιτελέσει.
Η Βόρεια Πιερία έστω και με έναν μάχιμο δημοσιογράφο και με την συμπαράστασή σας θα προχωρήσει. Η ΒΟΡΕΙΑ ΠΙΕΡΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ.
ΥΠΟΓΡΑΦΗ. ΛΑΓΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ