Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΗΣ …ΜΟΥΧΛΑΣ ΚΑΙ …ΜΠΙΧΛΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ

Γράφει κι ΥΠΟγράφει ο Δημήτρης Κεραηλίδης

  • Τελικά ρε συ αδερφέ της πρώην ΠΙΕΡΙΑΣ έχω πάθει την πλάκα της ζωής μου.
  • ΑΥΤΟΣ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΚΛΕΤΣΟΣ ΕΙΝΑΙ …ΑΝΤΡΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ!
  • Πολιτικός που λείπει από τον τόπο μου….
  • ΑΠΟ ΤΟ 1999 ΦΩΝΑΖΩ...
  • ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΡΕ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ. ΚΙ ΗΡΘΕ Ο ΕΚ ΣΤΥΛΙΔΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΚΡΕΜΙΣΕ….
  • Βέβαια εκείνος το …μισοέκανε.
  • Γιατί δεν μίλησε για την απατεωνιά που γίνεται σ όλα τα διόδια και περισσότερο στο Νομό Πιερίας και λέει πως ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΛΙΕΣ ΚΛΠ ΚΛΠ
  • Έ ΟΧΙ ΡΕ ΑΠΟΣΤΟΛΕ
  • ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ…
  • ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΗ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ Ή ΣΤΟΝ ΠΛΑΤΑΜΩΝΑ ΠΛΕΡΩΝΩ ΣΧΕΔΟΝ  6 ΕΥΡΩ ΠΑΝΕ ΕΛΑ… ΕΣΥ;;;
  • Εσύ εκεί με τις ΕΛΙΕΣ….
  • ΟΜΩΣ ΚΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ….
  • ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΗΣ …ΜΟΥΧΛΑΣ ΚΑΙ …ΜΠΙΧΛΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ
  • Που θα πάει θα γκρεμίσουν κάποτε τα γαϊδούρια τα διόδια κι αν δεν το κάνουν, έ τότε σίγουρα τα ΔΙΟΔΙΑ θα γκρεμίσουν τους ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ…
  • ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙ Ο ΚΥΡ ΓΩΓΟΣ ΚΙ Ο ΚΥΡ ΑΝΤΩΝΗΣ….
  • Κι οι άλλοι βέβαια
  • ΑΕΡΑΑΑΑΑΑΑ