Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

ΜΙΖΕΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ...ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΣΤΗΝ πρώην ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ - ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ

ΥΠΟγράφει ο Δημήτρης Κεραηλίδης
  • Καλημέρα στην πρώην Πιερία μου...
  • Τι άραγε περιμένατε φίλοι και φίλες, ακροατές κι ακροάτριες;
  • Περιμένατε πως εγώ δεν θα "ξαναχτυπούσα";;;
  • ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥ ΓΥΡΙΣΑ....
  • ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΡΓΑ.....
  • ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ, ΧΩΡΙΣ ΜΙΛΙΑ!!!
  • Αυτά είνα στιχάκια ποιητού κι εγώ τα χρησιμοποιώ.
  • ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥ ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.
  • Θα μου πείτε, ρε Κεραηλίδη, ποιός σου είπε πως μας έλειψες;
  • Και θα έχετε και δίκιο.
  • ΔΙΟΔΙΑ - ΠΕΔΙΟ ΒΟΛΗΣ - ΜΙΖΕΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ.
  • Πω πω πω τι είπα πάλι....
  • ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΣΥΝΠΡΩΗΝΠΙΕΡΙΕΑ ΚΙ ΑΔΕΡΦΕ, ΆΝΤΕ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΛΕ ΑΔΕΡΦΗ...
  • Γειά σου Δήμαρχε, Στρατηγέ, Ναύαρχε και Πλοίαρχε της πρώην Πιερίας μου...
  • για σήμερα; 
  • ΜΟΝΟ....
  • ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΡΕ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ....
  • ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ
  • ΑΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ