Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Αγωνία δεκάδων Ελλήνων για τα χρήματά τους, μετά το κλείσιμο της Malev

Ανησυχία και προβληματισμό προκαλεί σε δεκάδες Έλληνες, η αιφνίδια αναστολή της λειτουργίας από την περασμένη Παρασκευή, της Ουγγρικής αεροπορικής εταιρίας Malev. Η ανησυχία που έχει προκληθεί έχει να κάνει με τα χρήματα που έδωσαν για να κλείσουν αεροπορικά εισιτήρια με τη συγκριμένη εταιρία, αφού δεν γνωρίζουν αν τα πάρουν πίσω.

«Είμαι γραμματέας σε ένα σύλλογο και τον Ιούνιο είχα κλείσει με τη Malev να ταξιδέψω, στο Δουβλίνο για ένα συνέδριο. Δύο μέρες αφότου πλήρωσα τα ναύλα στην τράπεζα ενημερώθηκα ότι η αεροπορική εταιρία πτώχευσε. Το ερώτημα που με ταλανίζει είναι πως, πότε και αν τελικά πάρω τα χρήματά μου πίσω, καθώς δεν είμαι διατεθειμένος να πληρώσω για δεύτερη φορά», αναφέρει στο Thousandnews.gr, ο Γ. Δ., πελάτης της συγκεκριμένης εταιρίας.

Ο ίδιος μάλιστα τονίζει πως ακόμα και αν πάρει τα χρήματά του πίσω τους επόμενους μήνες, θα πρέπει ήδη να έχει προπληρώσει νέα εισιτήρια, καθώς όσο πλησιάζουν οι ημερομηνίες θα αυξάνεται το κόστος.

Σε παρόμοια κατάσταση βρίσκεται και η Αναστασία Φιλιππή, αφού όπως υποστηρίζει είναι αναγκασμένη ή να χάσει το ταξίδι καθώς δεν μπορεί να δώσει και άλλα χρήματα, ή να περιμένει να πάρει πίσω αυτά που ήδη είχε δώσει, με τον κίνδυνο βέβαια να έχει αυξηθεί το κόστος λόγω του ότι έχουν πλησιάσει οι ημερομηνίες του ταξιδιού της. «Είχαμε κλείσει μέσω διαδικτύου δύο εισιτήρια 270 και 340 ευρώ αντίστοιχα και τα οποία αποπληρώθηκαν την επόμενη μέρα. Μετά από δυο – τρεις μέρες, μάθαμε ότι η αεροπορική εταιρία χρεοκόπησε. Επικοινωνήσαμε αμέσως με την διαδικτυακή εταιρία από την οποία κλείσαμε τα εισιτήρια μας και μας είπαν πως θα αναλάβουν εκείνοι το θέμα για το αν θα μας επιστραφούν τελικά τα χρήματα», ανέφερε η κα. Φιλιππή και πρόσθεσε:«Δυστυχώς παρακάλεσα στην συγκεκριμένη διαδικτυακή εταιρία, αν μπορώ, μέχρι να μου επιστραφούν τα χρήματα να κλείσω άλλα εισιτήρια χωρίς να χρεωθώ εκ νέου και η απάντηση που έλαβα ήταν αρνητική. Σε περίπτωση που δεν πάρω πίσω τα χρήματα που έδωσα, δεν είμαι διατεθειμένη να δώσω άλλα περίπου 600 ευρώ, για να ταξιδέψω, άρα θα χάσω το ταξίδι».

Μετά από δύο μήνες η επιστροφή των χρημάτων

Πάντως η αεροπορική εταιρία Malev, στην επίσημη ιστοσελίδα της έχει αναρτήσει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν οι πελάτες της να πάρουν τα χρήματα τους πίσω, όμως σημειώνει πως αυτό θα γίνει μετά το τέλος Μαρτίου.

«Τα χρήματα σίγουρα θα επιστραφούν, όμως ενδεχομένως να υπάρξουν και κάποιες περιπτώσεις που οι πελάτες της εταιρίας θα χάσουν τα χρήματα τους», αναφέρει στο Thousandnews.gr ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών Πρακτόρων Μακεδονίας – Θράκης, Μιχάλης Πεζίκογλου, ο οποίος τονίζει πως από τη δική τους πλευρά θα προσφέρουν διευκολύνσεις, στους πελάτες τους όσον αφορά τα εισιτήρια, μέχρις ότου επιστραφούν τα χρήματά τους.