Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Μανόλης Καψής: ο «μπακαλόγατος» του mega...



Όσοι τον γνωρίζουν λένε πως όταν τον ακούνε να λέει το ανεπανάληπτο, «εγώ με το δικό μου μυαλό...», μειδιούν.
Όταν μάλιστα κάνει αυτές τις εμπνευσμένες του «αναλύσεις», τους θυμίζει, όπως οι ίδιοι πάλι λένε, την αγαπημένη φιγούρα του ελληνικού κινηματογράφου, τον μπακαλόγατο, ειδικά σε...
κείνη τη σκηνή που τσακώνεται με το αφεντικό του και με το αφελές ύφος τού λέει: «Το μεγάλο μισθό που παίρνω και τρέχω όλη μέρα μες τσι δρόμοι... μου κρατάς και τον Ικα. Ποιός είναι αυτός ο Ίκας;».

Σήμερα πάντως μεγαλούργησε ο Μανόλης: με το που ανακοινώθηκε ότι οι αρχηγοί συμφώνησαν για τον σφαγιασμό της κοινωνίας, θέλοντας ο καημένος, αφενός να εκφράσει τον θαυμασμό του για τους «ηγέτες» μας και αφετέρου την «απέχθειά» του για το πόπολο, έσπευσε να γράψει στο twitter: «Αποφύγαμε την χρεοκοπία ουφ ...αντε ολοι τώρα στην διαδήλωση».

Αμέσως άρχισε το κράξιμο στον καημένο τον Μανόλη. Πάντως δεν αντιλαμβάνομαι, «εγώ με το δικό μου μυαλό», γιατί οργίστηκαν οι φίλοι και οι εχθροί του αδελφού του υπουργού…

Παιδιά ηρεμήστε: για τον Μανόλη τον Καψή, μιλάμε!

ΥΓ. Εμείς περιμένουμε τη μέρα και τη στιγμή που ο Πρετεντέρης θα του ρίξει κάνα χαστούκι - πραγματικό, όχι σαν αυτά που του ρίχνει στο δελτίο - για τις εξυπνάδες που λέει κάθε βράδυ …

Εντάξει, ευγενικός άνθρωπος ο Πρετεντέρης, αλλά και η ευγένεια έχει τα όρια της. Ειδικά όταν απέναντί σου έχεις τον Μανόλη Καψή….