Όπως του υπουργείου Μεταφορών-Υποδομών. Το οποίο, σύμφωνα με την «Διαύγεια», διαθέτει το ποσόν των 3,7 εκατ. ευρώ για «να διαφημίσει και προβάλλει το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ‘Ενίσχυση της προσπελασιμότητας’».
Δευτέρα 9 Απριλίου 2012
Λεφτά... υπάρχουν πάντα, όταν πρόκειται για επικοινωνιακή προβολή.
Όπως του υπουργείου Μεταφορών-Υποδομών. Το οποίο, σύμφωνα με την «Διαύγεια», διαθέτει το ποσόν των 3,7 εκατ. ευρώ για «να διαφημίσει και προβάλλει το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ‘Ενίσχυση της προσπελασιμότητας’».