Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

«Δεν έχουμε ανάγκη από νέα κόμματα» (BINTEO)...




Για το πολιτικό μέλλον του Ανδρέα Λοβέρδου, αλλά και για τις δικές του βλέψεις ρωτήθηκε ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης. Καλεσμένος στην πρωινή εκπομπή του Mega, ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ ανέφερε χαρακτηριστικά: «Η άποψή μου είναι ότι... αυτή τη στιγμή το ζητούμενο για τη χώρα και το λαό μας δεν είναι καινούργια κόμματα».

«Καταρχήν υπάρχει το ΠΑΣΟΚ, το οποίο έχει πάρει 12% στις τελευταίες εκλογές, είναι σημαντικός κυβερνητικός εταίρος και πρέπει να δούμε ποια θα είναι η εξέλιξή του το επόμενο χρονικό διάστημα και πως θα μπορέσει ένα κόμμα, το οποίο συνδέεται με την μεταπολιτευτική ιστορία της χώρας, να υπάρχει. Γιατί ουσιαστικά περί αυτού πρόκειται. Άρα λοιπόν η δική μου αγωνία είναι αυτή πρώτα. Από κει και πέρα στελέχη, πάρα πολλά στο χώρο του ΠΑΣΟΚ και της κεντροαριστεράς, προβληματίζονται, προσανατολίζονται για καινούργια σχήματα... Η άποψη μου είναι η εξής και είναι καθαρή. Με όλη την αγάπη που έχω και στο πρόσωπο του Ανδρέα Λοβέρδου, ο οποίος είναι φίλος μου, ικανός πολιτικός, πρωταγωνίστησε στο προηγούμενο χρονικό διάστημα, νομίζω ότι είναι ότι καλύτερο έχουμε στην πολιτική ζωή του τόπου. Η άποψή μου είναι ότι αυτή τη στιγμή το ζητούμενο για τη χώρα και το λαό μας δεν είναι καινούργια κόμματα», είπε.

Και πρόσθεσε: «Το ζητούμενο είναι ότι χρειάζονται πολιτικοί που θα πάρουν στα χέρια τους τις τύχες της χώρας, με βάση τα νέα δεδομένα, ότι η Ελλάδα σώθηκε πλέον, ότι ηελλάδαθα παραμείνει στο ευρώ, ότι ηελλάδαανοίγει προοπτικές για το μέλλον, να μπορέσουμε να ανασχηματίσουμε το πολιτικό σκηνικό σε μία νέα βάση. Και η νέα βάση είναι η νέα οικονομία, η νέα πολιτική, το νέο ήθος, η νέα λειτουργία της πολιτικής και οι νέοι άνθρωποι. Πάνω σε αυτό τον άξονα θα δουλέψουμε. Δεν έχουμε ανάγκη από νέα κόμματα».