Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

ΓΙΩΡΓΟΣ ...ΥΦΥΠΟΥΡΠΡΩΗΝ ΜΑΣ "ΤΙ; ΠΡΟΕΔΡΕ; ΕΓΩ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΙ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ; ΈΛΑ ΡΕ ΠΡΟΕΔΡΕ, ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ"

"Έλα πρόδρε, εγώ είμαι πρόεδρε, ο Γιώργος είμαι ρε... ναι;;;; δεν μ ακούς; Ο Γιώργος ο Κωνσταντόπουλος είμαι ρε πρόεδρε, τι; τι; Δεν ακούω καλά; Τι; ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ; έ όχι πάλι ρε πρόεδρε αν ακούω καλά.... Έ όχι πάλι Υφυπουργός.... Τώρα ρε συ Πρόεδρε η Πιερία με θέλει ΥΠΟΥΡΓΟ.... Τι θέλω εγώ;;; Έ βέβαια εγώ ρε συ Πρόεδρε θέλω να γίνω πρόεδρος.... "
κι ύστερα πέφτει η γραμμή.... χάσαμε τον πρόεδρο και στον επόμενο τόνο η ώρα θα είναι 9!!!
Πέραν όμως της πλάκας και του χιούμορ που είναι στο φουλ σ αυτή την ανάρτηση, να πω πως υπάρχει μεγάλη δόση αλήθειας αυτής της συνδιαλέξεως.....
Τι ποιά είναι η συνέχεια;
"Επιτέλους ρε συ Πρόεδρε, σε ακούω... ναι τώρα σ ακούω καλά.... Τι θα με κάνεις; ΥΠΟΥΡΓΟ; Ωραία και μπράβο σου. ΚΑΙ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ Ο ...ΑΛΜΑΤΑΣ ΜΑΣ; Τι; Δε σε νοιάζει; Κι εκείνον θα τον κάνεις Υφυπουργό; Μπράβο πρόεδρε, τώρα μιλάς καλά... Έ να κάνεις εμένα ΥΠΟΥΡΓΟ και τον Κωστάκη ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΜΟΥ, αυτό θέλω να το ζήσω πρόεδρε... άντε γειά τώρα πάω βόλτα στον πεζόδρομο" .....
ΓΙΩΡΓΟΣ ...ΥΦΥΠΟΥΡΠΡΩΗΝ ΜΑΣ "ΤΙ; ΠΡΟΕΔΡΕ; ΕΓΩ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΙ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ; ΈΛΑ ΡΕ ΠΡΟΕΔΡΕ, ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ"


Aναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΙΟΝ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΝ