Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

ΜΕ ΛΕΝΕ.... ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΙ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΣΑΣ ΠΕΘΑΝΑΝ ΓΙΑ ...ΜΕΝΑ! ΚΙ ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ, ΕΣΕΙΣ ΚΑΤΕΡΙΝΙΩΤΕΣ.....

"Το όνομα μου είναι "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" κι ήρθα στην ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΣΑΣ πριν 100 χρόνια ακριβώς" φαίνεται πως μιλώντας μας λέει το άγαλμα μας εκεί στην πλατεία.
"Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΑΣ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΤΕ Σ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ 100ΧΡΟΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΓΙΟΡΤΑΣΑΤΕ. ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΧΑΡΗ ΣΕ ΜΕΝΑ ΖΕΙΤΕ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΖΕΙΤΕ;; ΚΙ ΑΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΦΕΡΑΤΕ ΣΤΟ "ΣΠΙΤΙ" ΚΡΥΦΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΛΕΦΤΑ ΚΙ ΗΤΑΝ ΣΑ ΝΑ ΜΗ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΕ ΦΕΡΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ....
ΓΙΑΤΙ;;;;;"
Όταν κάθομαι απέναντι ΤΗΣ εκει στην πλατεία ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ νομίζω πως σαν με κοιτά αυτό μου λέει... Κι εγώ κι εκείνη άφωνοι, συνεχίζουμε, εκείνη να κοιτά εκεί ευθεία μπροστά της κι εγώ στο ...πουθενά, επειδή δεν ξέρω να της απαντήσω! Γ@μώ την ατυχία μου....



Aναρτήθηκε από: DIMITRIOS KERAILIDIS