Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

ΤΕΤΟΙΟ ...ΞΥΡΙΣΜΑ ΕΞΟΥΣΙΩΝ ΕΠΕΣΕ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΟΜΟΙΟ ΤΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ



Τελικά ρε σεις αδέρφια η Πιέρια μου έχασε σε τρία μόλις χρόνια τόσες ΕΞΟΥΣΙΕΣ. Ω θεοί. Τι ηταν αυτό τα τελευταία χρόνια που συνέβη στην Πιέρια μου ρε φίλε; 
Εχουμε και λέμε.... 
ΠΑΕΙ Ο ΝΑΜΑΡΧΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΛΕΜΕ αντιΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΙΣ! 
ΠΑΕΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟ Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ, ΟΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ 13 ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΖΟΥΜΕ ΜΕ ΜΟΛΙΣ 3!!!! 
ΤΟΝ ΣΕΒΣΜΙΩΤΑΤΟ ΚΥΡΙΟ ΚΥΡΙΟ ΑΓΑΘΟΝΙΚΟ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ...ΥΠΕΡΓΗΡΟ ΚΑΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. 
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ, ΑΣΤΟ, ΑΣ ΜΗΝ ΓΡΑΨΩ ΠΕΡΙ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΔΙΟΤΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΓΙΝΩ ΚΑΚΟΣ..... ΆΣΤΑ ΚΑΙ ΒΡΆΣΤΑ.... 
τελικά ρε αδέρφια πρέπει να είμαστε πολύ ...κάπως εδώ στην Πιέρια από πλευράς εξουσιών..... 
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΩΝ ΧΑΜΕΝΩΝ ΕΞΟΥΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ;;; ΓΙΑΤΙ ΜΩΡΕ ΘΕΕ ΜΟΥ;;;


Aναρτήθηκε από: το-όνομα-σας