Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣOY ΆΡΕΣΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ; ΑΠΟ ΤΗΝ "ΚΑΤΕΡΙΝΗ" Ή ΤΗΝ "ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ";;;


Εκεί στο πλάϊ και πάνω έχει μιά ψηφοφορία. ΠΡΟΤΙΜΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑ... (και ψηφίζεις) ΚΑΤΕΡΙΝΗ, ή ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ή ΑΔΙΑΦΟΡΩ! κι εσύ φίλε εκ Πιερίας ή εκ Κατερίνης ή εξ έταιρου τόπου αδερφέ, καλείσαι να ψηφίσεις! 
ΝΑ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΘΕΜΑ.... 
 ΚΑΤΕΡΙΝΗ, Ή «ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ» ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ; Ιδού η απορία! Ξέρω πως όλοι σας λέτε πως στις εποχές που ζούμε το θέμα αυτό είναι πολυτέλεια! Όχι… δεν είναι πολυτέλεια διότι αυτό αφορά το ΑΥΡΙΟ! Κάποτε κάποιοι ονόμασαν αυτόν τον νομό, Νομό Πιερίας. ΓΙΑΤΙ; Ξέρει κάποιος να μου απαντήσει; Ποιος ξέρει την ΠΙΕΡΙΑ, εκτός συνόρων; Ενώ τον ΟΛΥΜΠΟ; Κανένας δεν ασχολήθηκε και σήμερα το …λουζόμαστε και παλεύουν οι τουριστικοί φορείς με «μπασταρδεμένες» λύσεις του «η Πιερία είναι κάπου κοντά στον ΟΛΥΜΠΟ» γ@μώτο μου! Και για την Κατερίνη εκτός συνόρων, όλοι όταν τους λέω από πού είμαι, αναφέρουν, «κάπου κοντά στο Λιτόχωρο, ή τον Όλυμπο, ή εκεί που είναι ο …Πιερικός;;;
Έτσι και τώρα, εδώ….
Κατερίνη ή ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ; Όλοι, ειδικοί και μη, αναρωτιούνται πως ή από πού πήραμε το όνομα. Κι απαντούν. Το ΚΑΤΕΡΙΝΗ ήρθε από το Catrin ή το Katrin… ή την ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ! Κι εμείς δεν ξέρουμε να τους πούμε!  Σ αυτόν τον τόπο πάντα κουμάντο έκαναν οι 5 κωλ#@@$#@@@οικογένειες! Μήπως ήρθε η ώρα να μιλήσει κι ο λαός; Λέω μήπως….
Τώρα το θέμα το έφερε στον προσκήνιο ο ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΣ ΚΙΤΡΟΥΣ, ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΠΛΑΤΑΜΩΝΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΑΣ ΑΓΑΘΟΝΙΚΟΣ και το υπογράμμισε ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ.
ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ ΦΙΛΕ ΣΥΝΤΟΠΙΤΗ ΜΟΥ;
Εγώ ψηφίζω ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, αντί ΚΑΤΕΡΙΝΗ, εσύ;;;;



Aναρτήθηκε από: ΤΟΝ υπερπανέμορφον ΔΗΜΗΤΡΙΟΝ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΝ