Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ



Ως πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Ρητίνης θέλω να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στην Διεύθυνση Δασών Ν. Πιερίας για την ευαισθησία και την προθυμία που έδειξαν στους συγκατοίκους μου προκειμένου να εφοδιασθούν με καυσόξυλα.

Ειδικότερα θέλω να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στην δασοπόνο κ. Λία Αδαμίδου και στον δασοφύλακα κ. Γιώργο Ρουμπακιά οι οποίοι ανταποκρίθηκαν στην πρότασή μου και ύστερα από την έγκριση του προϊσταμένου τους κ. Μαυρίδη Γεωργίου, να χορηγήσουν στους μόνιμους κατοίκους Ρητίνης κατακείμενα και ξερά καυσόξυλα.
Με την κίνησή τους αυτή κατάφεραν να προμηθευτούν καυσόξυλα οι συγκάτοικοί μου με χαμηλό κόστος, να αποφευχθεί η αλόγιστη λαθραία κοπή καυσόξυλων που θα είχε ως αποτέλεσμα την καταστροφή του δάσους, την αποφυγή στη δικαιοσύνη σε περίπτωση αυτόφωρης σύλληψης για την κοπή ξύλων και την εξοικονόμηση χρημάτων.

Ο πρόεδρος Τ.Κ. Ρητίνης
Λάιος Ιωάννης



Aναρτήθηκε από: ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟΝ ΛΑΓΙΟΝ