Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Πως μαγείρεψε την αποχώρησή του...





"Ίσως δεν κατάλαβα καλά τι ακριβώς μου προτείνανε" ...

Με μπόλικο αλάτι και πιπέρι ο μετρ Ηλίας σερβίρει μέσα από την προσωπική του ιστοσελίδα το -κρύο- πιάτο της αποχώρησής του από το "136" :

«Πριν μερικές εβδομάδες με...

κάλεσαν να συμμετάσχω στην εκπομπή 136 της ΝΕΤ. Μια πολλά υποσχόμενη εκπομπή κυρίως δημοσιογραφικού χαρακτήρα με εμπλεκόμενη ολίγη μαγειρική.
Ίσως δεν κατάλαβα καλά τι ακριβώς μου προτείνανε, αλλά βλέποντας τις πρώτες πρόβες ομολογώ ότι δεν μου άρεσε διόλου. Θεώρησα ότι η θέση που μου έδωσαν στην εκπομπή δεν ήταν η σωστή για μένα.Ετσι αποφάσισα να μην συνεχίσω και να υποβάλλω την παραίτησή μου η οποία και έγινε δεκτή αμέσως.
Εύχομαι ολόψυχα τόσο στην Ανθή Σαλαγκούδη όσο και στον Γιάννη Δάρρα να έχουν κάθε επιτυχία στη δουλειά τους και στην δημοσιογραφική ομάδα να βρει τον δρόμο της.Η τελευταία μέρα συμμετοχής μου ήταν η 28 Δεκεμβρίου 2012».



Aναρτήθηκε από: ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟΝ ΛΑΓΙΟΝ