Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΔΙΟΝΥΣΗ ΠΑΣΧΑΛΗ ...ΘΕΛΩ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΗ ΓΗ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΙ ΟΛΑ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΥΩΝΟΥΜΕ, ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΝΑΜΕ, ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ...ΧΕΡΑΚΙΑ, ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΛΑ, ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ! ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ! ΤΙ ΛΕΣ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ...ΝΙΚΗΣΩ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΕΝ ΤΕΛΕΙ;


(Γράμμα της μικρής Χρυσούλας στον Διονύση Πασχάλη)


Κύριον Διονύσιον Πασχάλην... 
Πρόεδρον του ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ "Δ. ΠΑΣΧΑΛΗΣ" 
ΕΝΤΑΥΘΑ 

Αξιότημε κύριε Πρόεδρε 

Πρώτον έρχομαι να ερωτήσω δια την καλήν σας υγείαν και δεύτερον εαν ερωτάτε και δι εμέ είμαι αρίστως κι άριστα! 
Είμαι ένα παιδάκι της ΜΠΑΝΑΝΙΑΣ ΟΛΥΜΠΟΥ μιάς μικρής χώρας κάπου γύρω σου....!!! 

Κύριε ΠΡΟΕΔΡΕ ...κρυώνω! 
Κρυώνουν τα πόδια μου εκεί στο σχολείο που πάω, εις το χωρίον μου διότι ...σώθηκε το πετρέλαιο. Κι εγώ κρυώνω! 

Κύριε ΠΡΟΕΔΡΕ .... πεινάω! 
Δεν έχει ο πατέρας μου λεφτά διότι λέει πως του τα πήρε μιά κυρία που άκουσα να λέει στη μαμά μου, πως την είπανε να δεις; Νομίζω πως άκουσα να την λένε... ενορία, ευπορία, εφορεία;;; Κάπως έτσι.... κι αυτή η κακιά κυρία πήρε όλα τα λεφτά του μπαμπά και τώρα ...ΠΕΙΝΑΩ ρε ΠΡΟΕΔΡΕ! 

Κύριε ΠΡΟΕΔΡΕ ...ΑΡΡΩΣΤΗΣΑ! Δεν έχω ...χέρια να πιάσω τίποτα, γιατί ο καλός ΘΕΟΥΛΗΣ μου τα ...έκοψε και τώρα δεν έχω ...χέρια! και τα δυό μου τα χέρια κύριε πρόεδρε δεν τα έχω! 

Κύριε ΠΡΟΕΔΡΕ ...θέλω να κάνω εγχείρηση το παιδάκι μου που πονάει και έχει καρκίνο και δεν έχω λεφτά! Τι να κάνω; ΠΟΝΑΩ ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΠΟΥ ΠΟΝΑΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΚΑΛΟ ...ΓΙΑΤΡΟΥΛΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΑ! 

Κύριε ΠΡΟΕΔΡΕ ...βαρέθηκα τους μ@λ@κες πολιτικούς που όλο υπόσχονται πως θα δώσουν στον μπαμπά μου δουλειά κι όλο εκείνος μόλις γυρίζει σπίτι τους βρίζει και μετά μαζί με την μαμά μου βάζουν τα κλάματα και μετά κλαίω κι εγώ και μετά θέλω να τους ...δείρω γιατί είναι ΨΕΥΤΕΣ κύριε ΠΡΟΕΔΡΕ!!! 

Κύριε ΠΡΟΕΔΡΕ ...θέλω να πάρω ένα πολυβόλο και να πάω εκεί μέσα σε ένα μεγάλο σπίτι που το λένε, κάτσε να δεις, ΒΟΛΗ νομίζω άκουσα να το λένε και μέσα έχει κάτι χοντρούς κύριους και κάτι περίεργες γυαλιστερές κυρίες κι όποτε το δείχνει στην τηλεόραση η μαμά κι ο μπαμπάς φωνάζουν κι αλλάζουν κανάλι κι όλο λένε γι εκείνους πως αυτοί μας κατέστρεψαν και πως είναι όλοι ψεύτες και κακοί... κι αφού είναι κακοί εγώ θέλω να πάρω το πολυβόλο μου αυτό που αγόρασα από το  πανηγύρι και ΜΠΑΜ ΜΠΑΜ ΜΠΑΜ να τους ΜΠΑΜΙΑΣΩ! 

Κύριε ΠΡΟΕΔΡΕ ...η μαμά μου ήθελε να κάνει ...πλαστογραφία στο στήθος της και δεν είχε λεφτά κι ο μπαμπάς δεν ήξερε την να την κάνει γιατί μετά μάθαμε πως είχε καρκίνο στον ...παστό της! Έτσι τα άκουγα κρυφά πίσω από την πόρτα και μετά πάλι ...έκλαιγαν! Δεν ξέρω τι είναι πλαστογραφία κύριε πρόεδρε και τι είναι παστός και γιατί δεν το έκανε η μαμά αφού μπορούσε! Κάτι άκουσα πάλι για λεφτά και δεν τα είχαν. Τι είναι λεφτά κύριε πρόεδρε; 

ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΔΙΟΝΥΣΗ ΠΑΣΧΑΛΗ ...ΘΕΛΩ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΗ ΓΗ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΙ ΟΛΑ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΥΩΝΟΥΜΕ, ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΝΑΜΕ, ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ...ΧΕΡΑΚΙΑ, ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΑΛΑ, ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ! ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ! ΤΙ ΛΕΣ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ...ΝΙΚΗΣΩ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΕΝ ΤΕΛΕΙ; 

ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ; ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΥΩΝΩ, ΠΕΙΝΑΩ, ΝΑ ΒΑΛΩ ...ΧΕΡΑΚΙΑ Ή ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟΥΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ, Ή ΝΑ "ΣΚΟΤΩΣΩ" ΤΟΥΣ ΨΕΥΤΕΣ, ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΚΟΥΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΓΗΣ;;; 

ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ; 

ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΣ;;;;;;;;;;;

Κι αν δεν το μπορείς Πρόεδρε Διονύση Πασχάλη, έ τότε κι εσύ είσαι μιά απ τα ίδια! 

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ...ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ "Δ. ΠΑΣΧΑΛΗΣ" ΚΙ ΥΓΕΙΑ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ...ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ! 

ΑΜΗΝ..... 

(κάπου εδώ μέσα πρόεδρε, έχει κάποιες ΑΛΗΘΕΙΕΣ, ή είναι ΟΛΑ ΑΛΗΘΕΙΕΣ) 


Aναρτήθηκε από: ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΙΟΝ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΝ