Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

ΟΤΑΝ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ, ΕΙΣΑΙ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ, ΔΕΝ ...ΒΛΕΠΕΙΣ! ΓΙΑΤΙ ΘΕΕ ΜΟΥ;

  • Κι επειδή ο λόγος και στις γυναίκες ΒΟΥΛΕΥΤΙΝΕΣ του νομού ΠΙΕΡΙΑΣ, 
  • να φέρω στην κουβέντα και την ΜΑΡΙΑ ΜΙΧΟΥ!
  • Η ΜΙΧΟΥ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟ, ΟΜΩΣ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΟΝΗ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ....
  • Δεν με άκουσε κάποτε, που της είχα πει, ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΈΧΕΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ, είσαι παιδί του λαού από την ΜΗΛΙΑ, ΦΥΓΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ ΚΙ ΗΡΩΙΚΑ.
  • ΕΚΕΊΝΗ ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΣΕ.... 
  • ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟ.
  • ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΟΧΙ ΣΤΟ 1 ΚΑΙ 5 ΚΑΙ ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ....
  • Το έκανες μισό Αννούλα μου.
  • ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣ ΑΝΝΟΥΛΑ ΜΟΥ.... 
  • Ήσουν κυρία Άννα μου και γυναίκα και μάνα.... 
  • ΟΧΙ.... 
  • ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ.... ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΕΞ ΗΜΩΝ.
  • ΌΜΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΜΙΣΟ.
  • Θα μου πεις τώρα, στερνή μου γνώση να σ είχα πρώτα.
  • ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ....
  • ΌΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΔΕΝ ...ΒΛΕΠΕΙΣ!
ΑΜΗΝ.......