Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

ΣΤΑΥΡΩΣΑΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΜΑΣ ...ΕΣΩΣΕ ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΥΡΩΣΑΜΕ ΜΗΠΩΣ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΜΑΣ Μ@#@ΑΝ


Γράφτηκε Παρασκευή, 28 Μαΐου 2010

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΗΜΕΡΗΣΙΑ"

Στήλη: Στη Σκιά του Ολύμπου 

με τον Δημήτρη Π. Κεραηλίδη



Μπορείς να τους σχίσεις ΜΗ σταυρώνοντας τους, γιατί σταυρώσαμε τον Χριστό κι εκείνος μας έσωσε, σταυρώσαμε τα λαμόγια να μας σώσουν κι εκείνα ΣΩΘΗΚΑΝ ΠΛΟΥΤΙΖΟΝΤΑΣ και «ΣΤΑΥΡΩΝΟΝΤΑΣ» ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ!
Φίλε μου Γιάννη δεν ξέρω αν χαλάρωσα, όμως εκείνο που θέλω να σου πω είναι πως τα έχασα!!!
* ΝΑΙ ΡΕ ΓΙΑΝΝΗ, ΤΑ ΕΧΑΣΑ Μ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΥΡΩ ΜΟΥ…
* Όμως, επειδή αυτοί οι δύσμοιροι οι αναγνώστες μου δεν καταλαβαίνουν, εννοείτε πως δεν εννοώ εσένα ή εμένα, δεν καταλαβαίνουν τι συμβαίνει γύρω κι όταν το καταλάβουμε, έ τότε θα μας έχουν …ΠΕΘΑΝΕΙ, οι …Κ@ΡΓΙΟΛΙΔΕΣ!!!
* ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ, ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ, ΟΙ …ΓΚΟΓΚΟΙ ΜΕ ΤΑ ΣΚΑΦΗ ΚΑΙ ΤΑ 5ΑΣΤΕΡΑ!
* Τις επιδοτήσεις και τα εκατομμύρια!
* ΠΟΥ ΠΡΟΚΟΠΗ ΝΑ ΜΗ ΔΟΥΝ ΠΟΤΕ! ΟΙ ΑΝΕΠΡΟΚΟΠΟΙ …ΚΛΕΦΤΑΡΑΔΕΣ!
* Και ξέρεις ποια είναι η αγαπημένη ατάκα σήμερα του Έλληνα;
* γ@μώ την ατυχία μου!
* Έ ναι ρε Γιάννη, Γ@μώ την ατυχία μου!!!
* Να τι μου έγραψες κι εγώ γουστάρω απίστευτα όταν μου τα χώνουν!
Μήτσο
θα επιμείνω οτι χαλάρωσες αρκετά.
Ασε κατα μέρους τον Πιερικό, το Δίον, τις παληαδελφές και τους καραμήτρους της περιοχής που μου θέλουν και Καλλικράτη και κοίταξε να ασχοληθείς καθημερινά με τα λαμόγια της πολιτικής που συνεχίζουν το πάρτυ. Σου θυμίζω:
Άκης, Γιάννος, Σπύρος, Τζάκρη, Γερουλάνος + mother (ίδρυμα Ωνάση), Σιούφας + family, μεσάζοντες οπλικών συστημάτων που τώρα ασχολούνται με πετρελαιοειδή, κοινό πόρισμα για το Βατοπαίδι (άκουσον - άκουσον), ο Τόλης και οι αμαρτίες του, οι φαρμακάδες της Πιερίας και τα ιατρικά εργαλεία που χορηγούνται σε....νεκρούς κλπ............... , αγόρι μου έχεις πράμα να γράφεις για χρόνια και δεν σε παίρνει να ασχολείσαι με πταίσματα. Και όταν κάποιος απο τους παραπάνω μπεί στη φυλακή στείλε μου και μένα τα χαμπέρια με τα Χερουβείμ γιατί μέχρι τότε θα έχω αποδημήσει εις Κύριον!!
Τα δέοντα στον Γιωργάκη!
ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
* ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ή ΕΥΤΥΧΩΣ ΡΕ ΣΥ ΓΙΑΝΝΗ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΣΥΝΠΙΕΡΙΕΑ Ή ΤΟΝ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ ΣΟΥ;
* ΜΑ ΜΟΝΟ Ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ, ΤΟ ΔΙΟΝ ΚΙ ΟΙ …ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΟΥ!
* Που συνεχίζουν το πάρτυ και δυστυχώς δεν μπορούμε πλέον να κάνουμε τίποτα!
* Θα σου πω κι εγώ πως Άκης, Γιάννος, Γιώργος, ή Κώστας, ή καλύτερα ο Γιωργάκης κι ο Κωστάκης και το κακό συναπάντημα!
* Γ@μω την ατυχία μου!
* Όλοι κλέφτες είναι, αλλά δεν μου λες εγώ τι να κάνω!
* Δεν μου δίνεις λύση;
* ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ ΚΙ ΑΥΤΟ ΚΑΝΩ, ΦΤΟΥ ΚΑΚΑ ΚΑΙ ΠΙΠΕΡΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ!
* ΕΣΥ ΟΜΩΣ;
* Μπορείς να τους σχίσεις ΜΗ σταυρώνοντας τους. Γιατί σταυρώσαμε τον Χριστό κι εκείνος μας έσωσε, σταυρώσαμε τα λαμόγια να μας σώσουν κι εκείνα ΣΩΘΗΚΑΝ τα ίδια, «ΣΤΑΥΡΩΝΟΝΤΑΣ» ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ! Κι εμείς
* Εκεί τον …χαβά μας! Φτάνει πιά ρεεεεεε
* ΑΕΡΑΑΑΑΑ