Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ, ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΏ. Η ΛΗΣΜΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ.....

(Εκ διαδικτιακού ψαρέματος, αγνώστου πατρός κείμενο λίαν επίκαιρο)

Ναι, λοιπόν, θέλω να μάθω τα ονόματα του οδηγού και του "εθελοντή" ελεγκτή (του σύγχρονου τελώνη) που έκοψαν το νήμα της ζωής του Θανάση (είτε από αμέλεια είτε από πρόθεση). Δεν θέλω να το μάθω ούτε από περιέργεια, ούτε για εκδίκηση. Θέλω να μάθω τα ονόματά τους, για να τα θυμάμαι. Θα τα βάλω δίπλα σε κείνων που έκαναν τους διερμηνείς και τους κουκουλοφόρους των γερμανών στην κατοχή. Θα τα βάλω δίπλα σε κείνων που βασάνισαν χιλιάδες ανθρώπους στα κολαστήρια της Μακρονήσου, της Ανάφης, του Λακίου, της Μπουμπουλίνας κλπ, που το αμάρτημά τους ήταν ότι ήθελαν και πανανθρώπινη τη λευτεριά. Θα τα βάλω δίπλα σ' αυτών που απαιτούσαν την έκδοση πιστοποιητικού κοινωνικών φρονημάτων. Θα τα βάλω δίπλα στο όνομα του δεσμοφύλακα στις φυλακές της Κομοτηνής, που στα τρία μου χρόνια όταν διαμαρτυρήθηκα ότι δεν μπορώ να αγκαλιάσω τον πατέρα μου με τα κάγκελα ανάμεσά μας, (ήταν φυλακισμένος γιατί τραγουδούσε αντάρτικα τραγούδια) που ξεδιάντροπα μου είπε ότι στα παιδιά των κομμουνιστών κάνουν τη χάρη να κόβουν τα κεφάλια των πατεράδων τους για να μπορέσουν να τους φιλήσουν. Ναι θέλω να τα θυμάμαι, όπως θυμάμαι και εκείνων που άρπαξαν εμένα και τη μάνα μου, για να ανσγκάσουν τον πατέρα μου να παραδωθεί στη χούντα. Δεν είναι από περιέργεια ούτε για εκδίκηση που θέλω να τα μάθω. Είναι διότι θέλω να φυλάξω τη συλλογική μνήμη. 'Οχι ούτε το θάνατο που σπέρνετε θα συνηθίσω ούτε τη συλλογική μνήμη θα προδώσω. ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΩ. Η ΛΗΣΜΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ!
Καλησπέρα αδέλφια!