Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

ΌΤΑΝ ΜΙΛΑΕΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΤΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΙΩΤΗ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ, ΕΝΑ ΔΑΚΡΥ ΚΥΛΑΕΙ ΣΤΟ ΜΑΓΟΥΛΟ ΟΠΟΙΟΥ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ!


Αυτό το μήνυμα μας το έγραψε στην ομάδα ΠΙΕΡΙΑ στο facebook ο Γιώργος, ένας δικός μας που 13 χρόνια λείπει στα ξένα. Αγαπάει την Κατερίνη και το λέει... 
ΓΙΩΡΓΟ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ, ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ.
ΣΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ....

"na σου πω εγω μεγαλοσα μεσα στο παρκο ,τοτε ποθ ειχε το σινρτιβανι μετα ψαρια , εχω γυρισει αρκετα κρατυ αλλα σοθ λεω εντυμος σαν τιν κατερινι δεν εχει αλλι πολυ ,και εαν 8ελει ο 8εωσ τορα πυ 8α ερ8ω κια βρω δουλια 8α καστσω για παντα , αλπ φτανει 13 χρονια στα σκενα , φτανει ,εγω τοθλαχιστον μιλς απο εμπειρια , γιοργος' "

"Να σου πω, εγώ μεγάλωσα μέσα στο πάρκο, τότε που είχε το συντριβάνι μέσα ψάρια, έχω γυρίσει αρκετά κράτη αλλά σου λέω εντίμως σαν την ΚΑΤΕΡΙΝΗ δεν έχει άλλη πόλη και εαν θέλει ο Θεός τώρα που θα έρθω και βρω δουλειά θα κάτσω για πάντα, αλλά φτάνει 13 χρόνια στα ξένα, φτάνει, εγώ τουλάχιστον μιλώ από εμπειρία, ΓΙΩΡΓΟΣ"

ΌΤΑΝ ΜΙΛΑΕΙ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΤΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΙΩΤΗ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ, ΕΝΑ ΔΑΚΡΥ ΚΥΛΑΕΙ ΣΤΟ ΜΑΓΟΥΛΟ ΟΠΟΙΟΥ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ!