Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

ΈΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΒΙΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΜΟΥ - ΖΗΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΑΤΡΑΖΕΜΗ

Το τι θα κάνει ο ΖΗΝΩΝ ΣΑΤΡΑΖΕΜΗΣ στις εκλογές είναι πραγματικά δικό του δικαίωμα.
Όμως το σημερινό μου σχόλιο αφορά στην υποδειγματική συμβίωση δύο ανθρώπων που είναι παράδειγμα προς μίμηση για όλους τους άλλους Πολιτικούς του τόπου μου.
Αχώριστο ζευγάρι στην ζωή αλλά και στα κοινά....
Ο Ζήνων κι η Κατερίνα είναι μαζί σε όλες τις δημόσιες εμφανίσεις που υποχρεούται να είναι ο πολιτικός με το πιο βαρύ ίσως βιογραφικό στον τόπο μου.
Ενώ άλλοι δεν τολμούν να κυκλοφορήσουν με τους συντρόφους τους, εκείνος είναι με την σύζυγο του παντού και πάντα και ...μπράβο του!
ΕΥΧΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΟΛΙΓΟΝ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ....!!!!