Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

ΕΓΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΒΑΘΙΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΩ ΜΕ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.... ΕΣΥ;;;;;

Ο Θεοχάρης Μπικηρόπουλος είναι φίλος μου και στηρίζει μου.....
Ο Σταύρος επίσης...
Ο Θωμάς επίσης....
Ο Ευγένιος επίσης....
Ο Πλάτωνας επίσης...
Ο Γιάννης επίσης....
Ο Σταμάτης επίσης....
Η Νόπη επίσης....
Η Πόπη επίσης....
Η Δέσποινα επίσης.....
Η Ελένη επίσης....
Η Μαργαρίτα επίσης....
Ένας φεύγει από κοντά μου δέκα έρχονται!
Δε με νοιάζει που φίλοι και συγγενείς πήγαν απέναντι....
Έχω εγώ ανθρώπους που είναι ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟΙ και ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ....
Ξέρω πως επειδή πάντα στη ζωή μου ήθελα το καλό, πρώτα του τόπου και των δικών μου κι ύστερα το δικό μου, εν τέλει θα νικήσω.
Στο τέλος στις ΠΑΛΙΕΣ ΚΑΛΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ νικάει πάντα ο ΚΑΛΟΣ!!!!
ΕΓΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΒΑΘΙΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΩ ΜΕ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.... ΕΣΥ;;;;;
Ήδη συναντώ κάποιους που όταν με βλέπουν κοιτούν κάτω αν έχουν λυμένα κορδόνια.
Σ΄αυτή την περίοδο της ζωής μου στον κατάλογο αυτό προστέθηκαν κι άλλα ονόματα!!!

ker@ilidis