Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

"ΜΑΚΡΙΔΗΣ" - ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ ΟΝΟΜΑ ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Τέτοιες εκλογές δεν ξανάζησε ο τόπος μας....
Πάρε εφημερίδες Πιερίας να πάθεις την πλάκα της ζωής σου.
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΛΕΞΗ....
Το απαγορευμένο όνομα....
ΝΙΚΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ!
Απίστευτο;;;
Αυτή την εβδομάδα, αποκλειστικά παίζουν τους πάντες οι εφημερίδες πλην ΜΑΚΡΙΔΗ και ΜΑΚΡΙΔΙΚΟΥΣ.....
ΕΓΩ ΕΠΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙ.....
Σε ποια εφημερίδα με είδατε;;;;;
Σε φωτογραφία ή κείμενο;;;;
ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΙ ΟΙ "ΦΙΛΟΙ" ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΠΑΡΤΙ ΜΟΥ.
Ούτε για έναν υποψήφιο του ΜΑΚΡΙΔΗ....
Ούτε φωτογραφία ούτε κείμενο.....
Ποια είναι η εξήγηση;;;;
Δε σας λέει κάτι αυτό;
ΛΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ "ΑΓΟΡΑΣΕ" ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ;;;;;;
Ά μπα, δεν νομίζω.....
χα χα χα
Πως γίνεται να μην έχει τίποτα;;;;
Έ λοιπόν εγώ λέω και φωνάζω εδώ και μέρες.....
ΨΗΦΙΣΕ ΑΥΤΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Ή ΤΗΝ ....ΚΑΘΟΛΟΥ!
Όχι στους ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ!

Δημήτριος Κεραηλίδης
Υποψήφιος ΑΦΩΤΟΓΡΑΦΗΤΟΣ ΑΕΦΗΜΕΡΙΔΩΤΑ ΚΟΜΜΕΝΟΣ Δημοτικός Σύμβουλος κι όχι επαγγελματίας...
χα χα χα χα χα
Με τον ΝΙΚΟ ΜΑΚΡΙΔΗ και τη ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ για την ΚΑΤΕΡΙΝΗ.