Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

Ο ΟΡΚΟΣ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ.....

Και μετά τον όρκο, άντε πάλι παιδιά βουρ για ξάπλες τις παραλίες.... Χαχαχαχαχαχααααααα
Ορκίστηκαν πολλοί από τους ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ...

Ο όρκος του Επαγγελματία Δημοτικού Συμβούλου...

"Ορκίζομαι, να τιμώ την ...τσέπη μου... Το συμφέρον της παρέας μου, της οικογένειας μου, των φίλων μου, των συντρόφων μου...
 Ορκίζομαι, να μην υπηρετώ τον πολίτη  γιατί είναι κορόιδο που με ψήφισε....
 Ορκίζομαι, να πατώ και να καταπατώ το Ευαγγέλιο...
 Ορκίζομαι, να μην ταΐζω τα ...κοπρόσκυλα στον πεζόδρομο και να τα αφήνω να ψοφούν.
 Ορκίζομαι, να γκρεμίσω την γέφυρα στον Κορινό...
 Ορκίζομαι, να αγαπώ την ...τσέπη μου ωσάν ...εαυτόν.
 Ορκίζομαι, να λατρεύω το χρήμα ωσάν την πιο όμορφη γκόμενα της γης.
 Ορκίζομαι... κι Ορκίζομαι... Πως όσο κι αν ορκίζομαι θα είμαι ...λαμόγιο και δεν θα ντρέπομαι"

Να μα την ...ομορφάδα μου!!!
Χαχαχαχαχαχαααααααααααααα

Παπά μου, μήπως να τους διάβαζες τον δικό μου πιο αξιόπιστο από τον δικό σου όρκο;;;