Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

ΠΟΥΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΆΛΛΟΥΣ "ΦΙΛΟΥΣ" ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ........

Το έχετε εσείς οι λεβέντες της πολιτικής της Πιερίας μου.
Να πουλάτε Φίλους...
Νομίζετε πως είστε ΘΕΟΙ...
Νομίζετε πως δεν έχετε ανάγκη κανέναν και πουλάτε φίλους.
Πουλάτε φίλους γιατί έρχονται άλλοι...
Χα χα χα
Οι άλλοι δεν είναι φίλοι, είναι γλύφτες.
Οι πρώτοι των δύσκολων καιρών είναι οι καλοί Κώστα μου, Γιώργο μου, Σάββα μου, Σοφία μου, Δημήτρη μου, Κώστα μου, Βαγγέλη μου, Αννούλα μου ή Θανάση μου, Νίκο μου, Δημήτρη μου, Στέργιο μου....
Πάρτε παράδειγμα από την ζωή.
Πάντα στο τέλος γυρίζουμε στους παιδικούς φίλους, τους παλιούς και καθαρούς. Όλοι οι πριν του μετά ήταν λαμόγια...
Έτσι κι εδώ...

" Καλοχαιρέτα τους πεζούς όταν καβαλικέψεις για να σε χαιρετούν κι αυτοί όταν θα ξεπεζέψεις"


Σας λέει κάτι το παραπάνω;;;
Γιατί να ξέρετε, θα έχετε την τύχη εκείνων των παλιών εδώ στο κέντρο του πεζόδρομου, ου δεν κοιτούν ίσα σαν μας βλέπουν. Κοιτούν αν λύθηκαν τα κορδόνια τους. Στον πεζόδρομο θα γεράσουμε όλοι αδέρφια! Αυτό μην το ξεχνάτε. Εγώ αποφάσισα να κυκλοφορώ με το κεφάλι ίσα μπρος και να μην αλλάζω πεζοδρόμιο σαν όποιον κι αν βλέπω από μας και από εσάς.....