Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

ΜΕΓΑ ΣΚΑΝΑΛΟ ΘΑ ΞΕΣΠΑΣΕΙ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΤΡΑΝΟ ΤΗΣ ....ΜΠΑΝΑΝΙΑΣ ΟΛΥΜΠΟΥ;;;

«Βόμβα μεγατόνων;
Καλά ρε ΜΕΓΑΛΕ ΣΕΒΑΣΜΙΕ, δεν ήξερες δεν πρόσεχες;
Τι ήταν αυτό ρε συ;
ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΣΕ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕΣ;
Ο τύπος, δεν περίμενε πως θα την πατήσει από τα καμώματα της ζωής και γλίστρησε.
Θα πάθει την πλάκα της ζωής του, αν είναι αλήθεια.
Αν τα έγγραφα που θα βάλω στο χέρι οσονούπω είναι σωστά (που είναι) κι αν πράγματι είναι πλαστογραφία ή ψευδομαρτυρία με μίξη από ψευδή βεβαίωση και γνωμάτευση κρατικού ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ!
ΜΕΓΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΣΤΗΝ ΜΠΑΝΑΝΙΑ ΟΛΥΜΠΟΥ ΜΟΥ;;;
Αφορά και τη ζωή κάποιου που τον αγαπάμε και τον ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ!
Ρε είναι δυνατόν τέτοια αβλεψία και τέτοια στημένη κουλτούρα;
Και εγώ που περιμένω από ΣΕΝΑ να με σώσεις....
Και εγώ που περιμένω από ΣΕΝΑ εν μέσω κρίσης να σώσεις και τον λαό και τον ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟ ΆΝΘΡΩΠΟ;
Πως ρε το έκανες αυτό;
Με χαρτί που ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ για να πετύχεις στόχο και να κάνεις την επιθυμία σου πράξη, ενώ αυτή σου η επιθυμία δεν είναι ΝΟΜΙΜΑ ΣΩΣΤΗ, διότι πρέπει να αποδείξεις πως είσαι ΣΕΒΑΣΜΙΟΣ άρχων της ΜΠΑΝΑΝΙΑΣ ΟΛΥΜΠΟΥ μου!!!
ΜΕΓΑ ΣΚΑΝΑΛΟ ΘΑ ΞΕΣΠΑΣΕΙ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΤΡΑΝΟ ΤΗΣ ....ΜΠΑΝΑΝΙΑΣ ΟΛΥΜΠΟΥ;;;
Τι χαρτί είναι αυτό;
Έ ας βγει ο ίδιος να το πει, γιατί εγώ αν το δημοσιεύσω, τότε με τις υγείες του!
Κι αν είναι αλήθεια, ας πει πως ΈΣΦΑΛΕ γιατί ο καλός μας ΘΕΟΥΛΗΣ αναγνωρίζει και την ειλικρινή μεταμέλεια, μα και το "έκανα λάθος ρε αδερφέ" εν Χριστώ!!!
Και δεν είναι πως θα κέρδιζε κάτι, είναι πως αφορά και ζωή αγαπημένων ή αγαπημένου ανθρώπου της περιοχής!
Κάνε το καλό και ρίχτο στο γιαλό ωρέ κλεφτόπουλο!
Ποιος είναι ο ΈΝΑΣ;
Ποιος είναι ο ΔΥΟ;
Ποιος υπέγραψε;
Ποιος έβαλε το χαρτί εκεί που δεν έπρεπε;» 
ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΗ ΜΟΥ Η ΙΣΤΟΡΙΑ, Ή ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ;
ΊΔΩΜΕΝ...
ΥΓ 1: Το κείμενο είναι αποκύημα της φαντασίας μου....
ΥΓ 2: Το κείμενο αφορά την οργιώδη ονειρική εφιαλτική μου καθύπνωση! 
ΥΓ 3: Κάθε ομοιότητα με πρόσωπα ή καταστάσεις είναι απολύτως τυχαία κι όχι αληθινή.
ΥΓ 4: Λέτε το κείμενο μου αυτό να είναι ο προπομπός του βιβλίου που τώρα γράφω;

ΑΜΗΝ....


ker@ilidis