Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

ΠΕΘΝΟΣ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑ ΧΙΟΝΙΔΗ ΜΑ ...ΓΙΑΓΑΝΤΟΤΕΡΟ ΠΕΝΘΟΣ ΚΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ...ΔΙΚΟΙ ΓΙΑ ΤΟ "ΑΘΩΟΣ Ο ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ" ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΓΙ ΑΛΛΑ... ΡΕ ΤΑ ...ΝΟΥΜΕΡΑ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ

Ημέρα Πέμπτη σινιόρα και μοναδική μου ακροάτρια....
Δικαστήρια.
Δικάζεται ο Δήμαρχος Σάββας Χιονίδης.
Κι οι άλλοι...
ΑΘΩΟΣ Ο ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ...
Παραμ παμ παμ.... Παράμ παμ παμ.... Και πένθιμο εμβατήριο.
ΠΕΝΘΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ; Έ βέβαια. Αυτό είναι το σίγουρο.
Ναι πενθούν οι εχθροί του στην Πιερία κι αυτό είναι το φυσιολογικό.
ΠΕΝΘΟΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ;;; Έ βέβαια. Αυτό είναι το απρόβλεπτο.
Ναι πενθούν οι δικοί του και "φίλοι" και οι γύρω του. 
Και ξέρεις γιατί Σινιόρα μου; Γιατί όλοι ήθελαν την επαύριο της καταδίκης του να γίνουν Βεζύριδες στη θέση του Βεζύρη.
Είχαν ετοιμάσει και τις ομάδες. Και τις ομάδες κρούσεως.
Εσύ αδερφέ πας για Δήμαρχος κι εγώ για Νο 2 κι ο άλλος για Νο 3 ή 4....
Τα νούμερα!!! χα χα χα
Κι έρχεται ένας δικαστής και φωνάζει "Αθώος ο κατηγορούμενος. Αθώος ο Δήμαρχος... Αθώος ο Σάββας και κυρ Σάββας και αφέντης τσουτσουλομύτης..." και το κλάμα στην αίθουσα σύννεφο.
Χαμός.
Φίλοι και "φίλοι" Σάββα Χιονίδη, τώρα θα δείτε έναν άλλο Σάββα.
Αυτό να το θυμάστε.
Αυτό που τώρα διαβάζετε να το θυμάστε.
Και θα πάθετε την πλάκα της ζωής σας.
ΠΕΘΝΟΣ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑ ΧΙΟΝΙΔΗ ΜΑ ...ΓΙΑΓΑΝΤΟΤΕΡΟ ΠΕΝΘΟΣ ΚΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ...ΔΙΚΟΙ ΓΙΑ ΤΟ "ΑΘΩΟΣ Ο ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ" ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΓΙ ΑΛΛΑ... ΡΕ ΤΑ ...ΝΟΥΜΕΡΑ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ
Βέβαια, εκείνοι τώρα έχουν σαλτάρει Σινιόρα μου. Σάλταραν και να δεις που θα κάνουν και πάλι τρέλες. Ειδικά ο ΑΝΤΡΑΣ.... Αυτός ο βαρύς τσομπάνος, να δείτε τι τρέλες έχει να κάνει.
Όμως, εγώ έχω να του πω, ένα πράγμα.
Και στον ένα και στους άλλους τους γύρω του.
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΕ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ, Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ. Ο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΤΣΕΡΤΙΚΙΔΗΣ, Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΡΠΟΥΖΑΣ. Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ Ο ΠΟΛΥΖΟΣ, Ο ΕΤΣΙ ΚΙ Ο ΓΙΟΥΒΕΤΣΙ;
Στα αζήτητα.
Εκεί που τους τοποθετεί πάντα η ιστορία.
Αν έκαναν καλά, ο κόσμος τους χαιρετάει με αγάπη.
Αν έκαναν στραβά, ο κόσμος τους γυρίζει την πλάτη εκεί στο δρόμο.
Να μην πω τον ΠΩ ΠΩ ΠΩ ...ΤΟΥ!
Εκεί θα πάτε κι εσείς κι οι άλλοι άρχοντες του τώρα οι μετριτίποτες της Πιερίας μου, σαν ο διαιτητής σφυρίξει τη λήξη του ματς.
Του αγώνα σας.
Και πάμε γι άλλα.
ΑΕΡΑΑΑΑΑ

ker@ilidis