Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

ΜΟΝΟ ΣΕ ΤΥΠΟΥΣ ΣΑΝ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΣΑΙ, ΓΙΑΤΊ ΑΠΛΑ, ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΑ Π@Π@ΡΙΑ, ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ...P@P@PIA!!!!

To μόνο που θα πρέπει να ξέρεις πως όλα εδώ στη γη, ή στα επίγεια ....μετριούνται αδερφέ.
Κι εσύ κι εγώ μετριόμαστε.
Και όταν θα γίνει το ταμείο θα πει ο ΜΕΓΑΣ.
Τι έχει ο έτσι;;;
Συν και πλην και θα μας ράψει το κουστούμι.
Για μένα μπορεί να είναι φαρδύ το κοστούμι, ενώ για σένα στενό ή ...τούμπαλιν!
Όμως, ψάξε μέσα σου και θα δεις τι έκανες....
Τι κι αν την έκανες την κυρία ΜΕΓΑΛΗ ή ΤΡΑΝΗ, δίχως εμένα;
Να δεις πως εγώ είμαι ο μάγκας κι εσύ ο ...έτσι!
ΑΣΤΟ...
Ξέρεις που μπορείς να στηρίζεσαι;
ΜΟΝΟ ΣΕ ΤΥΠΟΥΣ ΣΑΝ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΣΑΙ, ΓΙΑΤΊ ΑΠΛΑ, ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΑ Π@Π@ΡΙΑ, ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ...P@P@PIA!!!!

ker@ilidis