Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

Τελικά ρε γαμώ την αμαρτία μου αυτή η Πιερία μου, όλο "ναι σε όλα" λέει...

ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ


Του Δημήτρη Π. Κεραηλίδη
  • Τελικά ρε γαμώ την αμαρτία μου αυτή η Πιερία μου, όλο "ναι" λέει...
  • Όλο "ναι σε όλα" γαμώ το φελέκι μου.
  • Που είναι εκείνες οι εποχές που έπεφτε και κανένα όχι, έτσι για γούστο;
  • Τότε που έριχνε και κανένα "όχι" ο Κούκος στο Μνημόνιο Ι ή στο ΙΙ;;;;
  • Ξαναγυρίσαμε και πάλι στο "ναι σε όλα" κι η Πιερία μια ζωή στα σκατά.
  • Τώρα ήρθε η ώρα ξανά να πάμε στο 4 στα 4 αυτό που μας ξεσκίζει.
  • Ναι στον Δήμα;
  • Τι είναι αυτός ο Δήμας ρε πούστη μου;
  • Είναι ένα παιδί του συστήματος. Ναι, είναι ένα παιδί δικό τους.
  • Αυτός βέβαια κι ο Αντωνάκης της ΠΟΛΑΝ κάνει τη δουλειά του, εμείς όμως;
  • Ας δούμε τι θα ψηφίσουν ένας ένας οι 4 στους 4 γαλάζιοι μας.
  • Ο πρώτος και Κούκος θα πει ναι στον Δήμα γιατί "ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη" κι ύστερα; Ναι στην ανεργία μας, ναι στο τίποτα του τόπου μας και ναι στο αύριο το δικό του.
  • Ο δεύτερος ο Γώγος θα πει ναι στο αύριο το δικό του καθώς είναι κι αυτός παιδί της τότε ΠΟΛΑΝ και παιδί του λαού. Και θα πει και ναι στο αύριο των δικών του και των συμφερόντων τους. Δηλαδή το συμφέρον του λαού του πάνω απ΄ όλα.... χα χα χα
  • Ο τρίτος ο Μήτσος θα πει ναι γιατί έτσι πρέπει. Εδώ το είπε τότε στους τραπεζίτες και στα άλλα, δεν θα το πει την άλλη βδομάδα; Άστο ρε Μήτσο.... 
  • Η τέταρτη τι να πει; Λέτε να κάνει την έκπληξη και να  πει "όχι";;; Χα χα χα κι ύστερα ξύπνησα, γιατί "όνειρο ήτανε"χα χα χα Όνειρο ήτανε που έγινε βουλευτίνα και θέλει να το πάει το ταξίδι όσο περισσότερο πάει.... Θέλει να ζήσει ολόκληρο το όνειρο...
  • Τι σχέση έχει ο Δήμας με τον λαό;
  • Δούλεψε για την Γουόλ Στριτ, ή για την Τράπεζα του ΟΗΕ ή ως Επίτροπος για την Ε.Ε. και μετά τον διόρισε ο Σαμαράς Αντιπρόεδρο της γαλάζιας παράταξης δηλαδή της σημερινής ΠΟΛΑΝ που μας κυβερνά με το όλον ΠαΣόκ...! 
  • Αυτός θα δώσει στην Πιερία μου ότι της πρέπει, με τους σταυρούς των 4 στα 4 της Πιερίας μου... Ά ρε Κούκο. Ά ρε Γώγο. Ά ρε Μήτσο. Ά ρε τέταρτη κι εκλεγμένη μας. 
  • Ναι σε όλα και στον Σταύρο Δήμα...
  • Ναι σε όλα και στα μνημόνια. 
  • Ναι σε όλα και στα γένια του ...σπανού! 
  • Βέβαια εντός ολίγου θα μείνει ένας από τους 4 στους 4 της Πιερίας μου, ίσως και ...κανένας! 
  • Είτε γιατί θα τους κερδίσει όλους αυτούς ο βλάχος που έρχεται φορτσάτος, είτε γιατί δεν θα βγει κανένας τους λόγω 4εδρικής και εκλογικού νόμου, σαν όπως το ΠαΣΌΚ στις προηγούμενες εκλογές...
  • "Και για να μην ξεχνιόμαστε.  ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΡΕ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ. Κι επειδή τα γαϊδούρια δεν γκρέμισαν τα διόδια, τα διόδια γκρέμισαν τους πολιτικούς...." 
  • Γκρεμίστε ρε γαϊδούρια τα διόδια κι όχι τις γέφυρες, σαν όπως του Αιγινίου και οσονούπω του Κορινού κι ίσως του Βαρκού κι ίσως της Λεποκαρυάς κι ίσως όποια γέφυρα κυκλοφορεί γύρω μας.
  • χα χα χα 
  • Άσε που φοβάμαι έτσι πως πάνε, μην γκρεμίσουν τη γέφυρα ακόμα και του Πέλεκα, γιατί είναι λίγο ...στραβή! χα χα χα 
  • ΑΕΡΑΑΑΑΑ
ker@ilidis