Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

"Δημήτρη, από Δευτέρα που θα έρθει ο ΣΥΡΙΖΑ, θα πληρώνω διόδια στην Πιερία";;;;


ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ, ΡΕ ΣΥ ΣΤΕΡΓΙΟ ΚΑΣΤΟΡΗ, ΖΗΣΗ ΖΑΝΝΑ, ΜΠΕΤΥ ΣΚΟΥΦΑ, ΧΑΡΗ ΤΣΑΜΑΚΛΗ, ΝΙΚΟ ΜΠΟΝΟΒΟΛΙΑ ΚΑΙ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΓΡΑΒΑΝΗ ΟΤΑΝ ΒΓΕΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΑΝ ΣΕ ΨΗΦΙΣΩ;;;
  • Πριν λίγο χτύπησε το τηλέφωνο μου.
  • "Δημήτρη, από Δευτέρα που θα έρθει ο ΣΥΡΙΖΑ, θα πληρώνω διόδια";;;;
  • Το ερώτημα των ερωτημάτων στο Τ/Φ κι εγώ ψάχνω να βρω τίνος αγενούς η φωνή είναι αυτή, που μου φαίνεται γνωστή όμως που ούτε καν λέει καλησπέρα.
  • Ποιος;
  • Έλα ρε Κεραηλίδη, ο Αμοιρίδης είμαι και ρωτώ....
  • Από Δευτέρα θα πληρώνω διόδια; Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ήταν αυτός που μαχόταν για τα διόδια;;; Έστηνε στη γωνία πολιτικούς κι αρχές;
  • Και μετά μπλα μπλα μπλα....
  • Κι εγώ....
  • ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΡΕ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑΑΑΑΑΑΑ
  • Να φωνάζω από το 1999 στην τότε εφημερίδα ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ!!!
  • Κι ύστερα ήρθαν οι τότε αγωνιστές του ΣΥΡΙΖΑ, που βέβαια τους χαιρετώ.
  • Όμως προβληματίζομαι.
  • Τώρα που θα βγει την Δευτέρα ο ΤΣΙΠΡΑΣ και θα βγει και πρώτος ο ΣΥΡΙΖΑ και θα έχουμε και από τρείς μέχρι έναν Βουλευτές στην Πιερία εξ αυτών των συναγωνιστών μου, θα γίνει;;;
  • ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ, ΡΕ ΣΥ ΣΤΕΡΓΙΟ ΚΑΣΤΟΡΗ, ΖΗΣΗ ΖΑΝΝΑ, ΜΠΕΤΥ ΣΚΟΥΦΑ, ΧΑΡΗ ΤΣΑΜΑΚΛΗ, ΝΙΚΟ ΜΠΟΝΟΒΟΛΙΑ ΚΑΙ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΓΡΑΒΑΝΗ ΟΤΑΝ ΒΓΕΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΑΝ ΣΕ ΨΗΦΙΣΩ;;;
  • Ξέρω, θα πεις πως τώρα από μέσα θα το παλέψω.
  • Θα παίρνεις όμως μέχρι τότε τον μισθό και όλα καλά.
  • ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΠΩΣ Η ΠΙΕΡΙΑ ΜΟΥ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ;
  • Σας είπαν πως στην Πιερία μου χτίσαν τείχη; Στο βορά τα διόδια του Αιγινίου και στον Νότο της Λεπτοκαρυάς.
  • Και εμείς που έχουμε σχέση με την Θεσσαλονίκη στα 50κάτι χιλιόμετρα έχουμε και των Μαλγάρων.
  • Η Αγία Εταιρεία, εξαντλεί όλο της το μαίνος στους κατοίκους αυτού του δύσμοιρου τόπου. 
  • Όμως.
  • Εσείς θα μας πείτε τώρα και πριν την Κυριακή τι θα κάνετε, για να ξέρουμε ο καθένας από μας ξέχωρα αν και ποιόν θα ψηφίσει;
  • Εγώ θα ψηφίσω εκείνον που θα μου πει, πως την Κυριακή εγώ θα παραιτηθώ, εκεί πριν τα διόδια της Λεπτοκαρυάς ή του Αιγινίου κι εν μέσω εμάς όλων των χιλιάδων που θα έρθουμε εκεί για σας δούμε πως ΕΚΕΙ θα υπογράψετε την παραίτηση...
  • ΜΑΖΙ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ....
  • Και για να μην ξεχνιόμαστε....
  • ΓΚΡΕΜΙΣΤΕ ΡΕ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ....
  • Γράφω από το 1999 και λίγο αργότερα συμπλήρωσα.
  • Κι επειδή τα γαϊδούρια δεν γκρεμίσαν τα διόδια, τα διόδια γκρεμίσαν τους πολιτικούς!!!
  • ΑΕΡΑΑΑΑΑΑ

ker@ilidis