Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Έψησες τους κρατούντες της Πιερίας Γιώργο μου Κωνσταντόπουλε να είναι μαζί σου. Αν ψήσεις και τον ΛΑΟ της Πιερίας, έ τότε κι εγώ είμαι μαζί σου.


ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ......

  • Βαρέθηκα να ασχολούμαι μαζί σου Κωνσταντόπουλε μου.
  • Ναι, αλήθεια είναι αυτό....
  • Κουράστηκα.
  • Νομίζω πως και ο κόσμος κουράστηκε από τα έτσι σου. Έτσι κι εγώ.
  • Δεν ξανασχολούμαι άλλο γιατί πιστεύω πως, Κυριακή κοντή γιορτή.
  • Δεν θέλω άλλο.
  • Άλλωστε την Κυριακή ο λαός της Πιερίας θα σου δώσει ότι σου αξίζει. Κι αν σου αξίζει η Νίκη, έ τότε χαλάλι σου. Αν νικήσεις τον Κουκοδήμο, έ τότε ΟΚ... Μαγκιά σου.
  • Έψησες τους Επιχειρηματίες της Πιερίας να είναι μαζί σου. Έψησες τους Δημάρχους της Πιερίας να είναι μαζί σου. Έψησες τους Προέδρους της Πιερίας να είναι μαζί σου. Έψησες την πιο όμορφη γλάστρα της Πιερίας να είναι μαζί σου. Έψησες τους άρχοντες να είναι μαζί σου. Και τις προεδρίνες ακόμα τις έψησες κι είναι μαζί σου. Μαγκιά σου.
  • Έ λοιπόν κι εμένα με έψησες.
  • Με έψησες να είμαι με μαζί σου.
  • Με έψησες να είμαι μαζί σου, αρκεί κι ο λαός να είναι μαζί σου.
  • Έψησες τους κρατούντες της Πιερίας Γιώργο μου Κωνσταντόπουλε να είναι μαζί σου. Αν ψήσεις και τον ΛΑΟ της Πιερίας, έ τότε κι εγώ είμαι μαζί σου.
  • Από τη Δευτέρα....
  • Δεν ξανασχολούμαι με πάρτι σου άλλο.
  • Τι να πω;
  • Να πω, πως ο Δήμαρχος κατά Νότια, είναι μαζί σου και εγώ για να πιώ καφέ στην Παραλία της Λεπτοκαρυάς πλήρωσα διόδια 1.80 στο μπες και 1.80 στο βγες καπέλο στα διόδια της αγίας εταιρείας... 
  • Και πως εσύ που ψήφισες τα διόδια, να μπουν σε Λεπτοκαρυά, τώρα ζητάς από τους Λεπτοκαρίτες να σε ψηφίσουν; Κι αν σε ψηφίσουν, μαγκιά σου!
  • Κι ο Δήμαρχος τους είναι μαζί σου, γιατί λέει δεν γουστάρει τον "Άκυρο" κατά πως τον αποκαλεί και δεν τον νοιάζει αν η Νότια Πιερία ξεσκίστηκε από τα διόδια σου...
  • Και μιας κι ο λόγος για το Αιγίνιο, έμαθα πως κι οι εκεί της Βόρειας Πιερίας είναι μαζί σου και μαγκιά σου. Όμως ας μην ξεχνούν πως εκεί η γέφυρα έπεσε από την Αγία Εταιρεία που εσύ την διόρισες να είναι εκεί.
  • Και τα διόδια βέβαια εκεί, πάλι εσύ κι ο πρώην τους Δήμαρχος τα είχατε ψηφίσει. 
  • Άρα; Γιατί να μη σε ψηφίσουν κι οι Βορειοπιεριείς;
  • Και για την Κατερίνη, έφερες ως Υφυπουργός τότε Υγείας που ήσουν για κανένα τριάρι χρόνια το Νοσοκομείο ως ...αρχαίο κι αφού το πληρώσαμε καναδυοτρείς φορές...
  • Δε βαριέσαι;
  • Κι εδώ ο Δήμαρχος σε στηρίζει κι αυτός για ανάλογους λόγους, που έχουν σχέση με τους λόγους που σε στηρίζει ο Δήμαρχος του Νότου.
  • Κι εγώ να συνεχίσω να γράφω κατά εσού;;; Μαλάκας είμαι;;; Μαζί σου κι εγώ.....
  • Ά, μπα. Ζήτω ο Γιώγος ο Κωνσταντόπουλος...
  • Δε με νοιάζει που πάνε καλά οι Επιχειρήσεις σου και τις πολλαπλασίασες και μαγκιά σου.
  • Δε με νοιάζει που ψήφισες ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ και ο λαός μας τα είδε όλα.
  • Δε με νοιάζει που, δε σε νοιάζει κανένας πολίτης μα μόνο τα κόζια της Πιερίας, που κι αυτά βέβαια να δεις που σε λίγο θα στην κάνουν.
  • Δε με νοιάζει που, θα σε ψηφίσει ο λαός ξανά...
  • ΘΑ ΣΕ ΨΗΦΙΣΕΙ ΟΜΩΣ;
  • Πάντως εγώ δεν ξανασχολούμαι μαζί σου.
  • Ούτε με την κυρία Βίκυ Μήτρου, που ήμουν σκληρός μαζί της. Της έκανα Πολιτική Κριτική κι αυτό νομίζω πως δεν μπορεί κανένας να μου το αρνηθεί. Είναι πολύ καλή κυρία, στα προσωπικά της κι έχει μια πολύ καλή οικογένεια. Πολιτικά όμως έχω τις διαφωνίες μου. Είναι επικεφαλής πολιτικού γραφείου κι έχω δικαίωμα να της κάνω κριτική, στις πράξεις ή τις απραξίες ή αταξίες της, όμως επειδή με σένα άλλο δεν ασχολούμαι, δεν ασχολούμαι και με την κυρία "δεξί σου χέρι" και τελείωσα.
  • Άσχετα με το ότι κι εσύ κι εκείνη είστε μέτριοι μέχρι ....τίποτες!
  • Κι εννοώ βέβαια πως είστε μέτριοι πολιτικά, έτσι για να μην παρεξηγηθώ ξανά.
  • Μέτριοι πολιτικά και "τίποτες" επίσης πολιτικά...
ker@ilidis